بخشدار الموت غربی به برنا خبر داد

افزایش ۳۰درصدی بازدیدكنندگان از مناطق گردشگری و طبیعی بخش الموت

۱۳۹۰/۰۱/۰۷ - ۱۶:۳۷:۰۰
کد خبر: ۳۱۲۲۲
افزایش ۳۰درصدی بازدیدكنندگان از مناطق گردشگری و طبیعی بخش الموت
صادق قندی گفت: در روزهای نوروز نزدیک به 40 هزار نفر از مناطق گردشگری و طبیعی بخش الموت بازدید کردند که این رقم نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، صادق قندی بخشدار الموت غربی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار برنا در حاشیه بازدید معاون عمرانی استاندار قزوین و فرماندار شهرستان قزوین از مناطق گردشگری بخش الموت بیان داشت: در بخش الموت مشکلات زیر ساختی در حوزه راه و گردشگری و عدم وجود امکانات متناسب با گردشگری وجود دارد که با پیگیری مسوولان در حال بر طرف شدن است.

وی ادامه داد: الموت از لحاظ وجود آثار و بناهای تاریخی بسیار غنی است که می‎توان به قلعه حسن صباح، دریاچه اوان، منطقه نمونه اندج و روستای گرمارود اشاره کرد.

قندی افزود: 6 ماه قبل یك شركت خصوصی با هدف ارایه خدمات با كیفیت به گردشگران مسوولیت مدیریت دریاچه اوان را بر عهده گرفتند و در این مدت با تعیین مسوول دریاچه و مدیریت مقدمات تاسیسات و امکانات اسکان و رفاهی را در حاشیه دریاچه اوان فراهم کردند تا در ایام نوروز امسال با پی‎گیری‎ها و ساخت و تجهیز دریاچه به امکانات رفاهی قدمی دیگر در راستای جذب توریست برداشته باشیم.

گفتنی است، در این بازدید معاون عمرانی استاندار قزوین ضمن بازدید از مناطق گردشگری بخش الموت در جریان مشکلات و امکانات اسکان زائران در زائر سراها و امامزاده های بخش الموت قرار گرفتند.



نظر شما