مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین خبر داد

مقاوم سازی ۶۰هزار واحد مسکونی روستایی

۱۳۹۰/۰۱/۱۹ - ۲۰:۳۰:۰۰
کد خبر: ۳۳۹۷۸
مقاوم سازی ۶۰هزار واحد مسکونی روستایی
فیروزی گفت: تاکنون60هزار واحد مسکونی روستایی در استان قزوین مقاوم سازی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین پیش از خطبه‏های نمازجمعه امروز قزوین افزود: بیش از 79 هزار واحد مسکونی روستا در استان قزوین وجود دارد که میزان مقاوم سازی این واحدها رشد چشمگیری داشته است.

وی افزود: صدور اسناد مالکیت یکی از خدمات مهم بنیادمسکن به روستائیان است که بیش از 50هزارسند مالکیت برای واحدهای مسکونی روستایی استان قزوین با هدف افزایش ارزش ملک صادر شده است.

فیروزی ساماندهی مصالح استاندارد، بیمه حوادث مسکن، گسترش نظام فنی و مهندسی و تاسیس دانشگاه را از جمله خدمات ارایه شده به روستائیان توسط بنیاد مسکن نام برد.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن کشور تاکنون در 27هزار و 700روستا در سراسر کشورعملیات اجرایی عمران و آبادی انجام داده است، گفت: از 550 روستای استان قزوین در 260روستا عملیات اجرایی عمران و آبادی صورت گرفته است.

فیروزی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن به روستاهای کمتر از 25هزار نفر جمعیت خدمات روستایی ارایه می دهد، بیان کرد: با توجه به اینکه 30درصد از واحدهای مسکونی کل کشور در روستاها است با برنامه ریزی منسجم مقاوم سازی واحدهای مسکونی از سال 84 در روستاها آغاز شده است.

وی ادامه داد: دراوایل پیروزی انقلاب اسلامی رهبر کبیر انقلاب فرمان تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را در فروردین سال 58 با همه وجود مشکلات داخلی کشور برای حمایت از افراد کم درآمد دادند.

فیروزی اضافه کرد: رهبر کبیر انقلاب در همان اوایل پیروزی انقلاب اسلامی فرمودند" تعدادی ازمهندسان با برنامه‏ریزی مناسب برای بی سرپرستان پناهگاهی بسازند" در آن موقع تعداد زیادی از مردم فرمان امام راحل را با وجود همه مشکلات از جمله توطئه‏های دشمنان اجرایی کردند.

وی بیان کرد: خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می تواند یکی ازعوامل ایجاد گسترش عدالت در جامعه باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز