معاون سابق استاندار قزوین:

توزیع سهام عدالت از موفقیت‌های بزرگ دولت عدالت محور است

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۲۲:۳۳:۰۰
کد خبر: ۳۴۴۴۷
توزیع سهام عدالت از موفقیت‌های بزرگ دولت عدالت محور است
علی اصغرحمزه‌ای گفت: با تفكر بسیجی می‏توان در همه عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، علمی و فناوری به موفقیت‌های چشم‌گیری دست پیدا كرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، معاون سابق برنامه ریزی استانداری قزوین در جلسه شورای اداری استان قزوین كه به منظور تودیع و معارفه معاون برنامه‌ریزی استاندار قزوین در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، با بیان اینكه داشتن تفكر بسیجی باعث پیروزی در دوران 8 سال دفاع مقدس شد، افزود: این تفكر اكنون نیز باید در همه عرصه‏های کشور به خصوص جهاد اقتصادی ادامه پیدا کند.

حمزه‌ای با اشاره به اینكه در استان 600 هزار نفر سهام عدالت دریافت كردند، اظهار كرد: چنین اقدام مهمی در هیچ یك از دولت‏های پیشین تحقق نیافته بود كه این امر یكی از موفقیت‌های بزرگ دولت عدالت محور برای افراد كم درآمد بود.

در ادامه نادری معاون برنامه‏ریزی استاندار قزوین نیز گفت: سال 89 كه به همت مضاعف و كار مضاعف نام گذاری شده بود تحولات موثری در همه عرصه‌ها صورت گرفت كه یكی از گام‌های مهم و اساسی در اصلاح تحولات اقتصادی در این سال اجرایی شدن طرح هدفمند كردن یارانه ها بود.

وی افزود: اجرای موفق این طرح توانست بهره وری، صرفه جویی و توسعه عدالت محور را در كشور ارتقا دهد كه این امر موجب توسعه و پیشرفت روز افزون كشور خواهد شد.

نادری با اشاره به اینكه سرمایه‏های انسانی و طبیعی عظیمی در این استان وجود دارد، اظهار كرد: بكارگیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های غنی این استان می‏توان در توسعه صنعت، كشاورزی، گردشگری و اشتغال در این استان موفق بود.

گفتنی است، نادری به عنوان معاون جدید برنامه‏ریزی استانداری قزوین معرفی شد و از زحمات حمزه‏ای معاون سابق برنامه ریزی استانداری تقدیر و تشکر شد.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز