دبیر اجرایی همایش منطقه‌ای حسابداری تاكید كرد

برنامه‌ریزی موثر در راستای ارتقا دانش دانشجویان برای ورود به بازار كار

۱۳۹۰/۰۲/۲۹ - ۱۷:۰۸:۰۰
کد خبر: ۴۹۳۷۱
برنامه‌ریزی موثر در راستای ارتقا دانش دانشجویان برای ورود به بازار كار
مهدی‌بشکوه گفت: حسابداران از فرصت‌های شغلی بسیار گسترده و بازار خوبی در جامعه برخوردار هستند.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و دبیر اجرایی همایش منطقه‌ای حسابداری در حاشیه برگزاری همایش منطقه‌ای حسابداری كه در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد، در گفت ‌و گوی اختصاصی با خبرنگار برنا، با بیان اینکه حسابداران مقطع تحصیلی لیسانس به بالا از فرصت شغلی خوبی در جامعه برخوردار هستند، افزود: حسابداران مقطع دیپلم و فوق دیپلم از بازار خوبی برخوردار نیستند که این دانشجویان برای جذب در بازار کار باید تحصیلات عالی خود را ارتقا دهند.

وی با بیان اینکه محیط تدریس آموزشی رشته حسابداری در دانشگاه از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست، گفت: برای كاهش تدریس تئوری در این رشته و ارتقا دانش دانشجویان برای ورود به بازار كار باید سیستم آموزشی رشته حسابداری در دانشگاه‌ها برنامه‌ریزی موثری را انجام دهند.

بشکوه بیشتر کتاب‌های رشته حسابداری در حال تدریس در دانشگاه‌ها را تئوری دانست و بیان کرد: با اضافه کردن چند کتاب عملی در رشته حسابداری می‌توانیم محیط آموزشی عملی رشته حسابداری را در دانشگاه ارتقا دهیم.

بشکوه حمایت از دانشجویان در پژوهش و برگزاری همایش‌های حسابداری را از جمله وظایف انجمن حسابداران عنوان و بیان کرد: بررسی آخرین تحولات در حسابداری را از اهداف برگزاری همایش منطقه‌ای حسابداری است.
 
وی با اظهار اینکه فارغ‌التحصیلان این رشته می‌توانند در سطوح مختلف و شاخه‌های متفاوت عهده‌دار امور مالی در بازار کار شوند، گفت: دانش حسابداری در بخش مالیات کاربرد وسیعی دارد و دانشجویان این رشته بعد از اجرایی شدن قانون عملیاتی ارزش افزوده از بازار كار بهتری برخوردار هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز