معاون شهردار قزوین:

پروژه تدوین ضوابط نما در دستور کار شهرداری قزوین قرار گرفت

۱۳۹۰/۰۴/۱۳ - ۱۴:۳۰:۴۳
کد خبر: ۶۰۹۶۴
پروژه تدوین ضوابط نما در دستور کار شهرداری قزوین قرار گرفت
پروژه تدوین ضوابط نما از مصوبات شورای عالی معماری و شهرسازی در دستور کار شهرداری قزوین قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری قزوین، فرزانه نظری‌پور، معاون شهرسازی و معماری شهرداری قزوین با اعلام این خبر گفت: شهرداری قزوین بر اساس مصوبه سال 1387 شورای عالی معماری و شهرسازی مبنی بر ارتقا سیما و منظر شهری، پروژه مطاله و تدوین ضوابط نماهای شهری را در دستور كار خود قرار داده است.

وی اضافه کرد: در همین راستا سازمان زیباسازی شهرداری قزوین در ابتدای سال 1390 مهندسان مشاور دیارگاه را به عنوان مشاور پروژه فوق انتخاب کرده است و پس از هماهنگی با معاونت شهرسازی و معماری و مدیریت سازمان خدمات طراحی شهرداری كمیته راهبری طرح تشكیل و با همراهی كمیته سیما و منظر شهر جلساتی را برای بررسی روند پروژه برگزار کرده است.

وی اظهار كرد: مدت انجام این پروژه نزدیک به 6 ماه است كه در مرحله اول آن در ابتدای تیرماه مشاور اقدام به ارایه مطالعات اولیه طرح در جلسه كمیته راهبری کرده و اعضا جلسه مواردی را برای لحاظ کردن در روند پروژه بیان کردند.

این مسوول ادامه داد: در نهایت مقرر شد حداكثر ظرف مدت یك ماه پس از این جلسه مشاور اقدام به تهیه و تدوین ضوابط نما در یكی از محورهای منتخب کند و پس از بررسی و تصویب، ادامه پروژه نیز به همان منوال صورت گیرد.

وی اضافه كرد: در این طرح 10 محور اصلی شهر با محوریت بافت تاریخی، میانه و حاشیه‌ای بررسی و نمونه‌های متعددی از نماهای موجود در این محورها مورد مطالعه قرار گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز