مقدم؛ در بین جوانان شهرستان البرز:

ابعاد شخصیتی حضرت علی‌اكبر(ع) چراغ راه هدایت جوانان است

۱۳۹۰/۰۴/۲۲ - ۲۱:۴۳:۱۸
کد خبر: ۶۳۱۵۷
ابعاد شخصیتی حضرت علی‌اكبر(ع) چراغ راه هدایت جوانان است
مدیر سازمان جوانان استان قزوین در جمع جوانان شهرستان البرز گفت: ابعاد شخصیتی حضرت علی اكبر(ع) امروز چراغ راه هدایت جوانان است.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان جوانان استان قزوین، احسان مقدم مدیرسازمان جوانان استان قزوین در چهاردهمین سفرهای شهرستانی در جمع جوانان و نخبگان شهرستان البرز با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان البرز و مسوولان این شهرستان که به مناسبت هفته جوان برگزار شده بود، ضمن تشریح ویژگی‌های شخصیت حضرت علی‌اكبر (ع) به ویژگی مهم "امام‌شناسی" و "ولایت مداری" ایشان اشاره و بیان كرد: امروز نقطه مطلوب در مورد جوانان مومن و مسلمانمان را متصف بودن به صفات حضرت علی اكبر(ع) می‌دانیم اینكه شرایط كشور را بر اساس دو ویژگی امام‌شناسی و ولایت‌مداری بهتر و دقیق‌تر از دیگر گروه‎های سنی جامعه درك و عمل می‌كنند.

وی گفت: امروز جوانان به مدد بصیرت و فهم سیاسی بسیاری از ترفندها و نقشه‌های شوم دشمنان را كه همواره به دنبال التهاب و نفاق در كشور بوده و هستند خنثی می‌كنند.

مشاور استاندار بیان كرد: از جوانان انتظار می‌رود در شرایط حساس كه دشمن همه‌جانبه حملات گسترده و هجمه فرهنگی بی‌سابقه‌ای را با ابزار پیچیده علمی، فرهنگی، دینی و غیره اعمال می‌كند بیش از پیش اتصال خود را به ریسمان ولایت فقیه تقویت و تعمیق بخشند تا از آسیب‌ها در امان باشند.

وی افزود: معتقدیم در این نظام مقدس و الهی كه با محوریت ولایت فقیه و حضور مردم، مدارج ترقی و پیشرفت خود را با همه تحریم‌ها و دشمنی‌ها طی می‌كند بیش از هر زمانی دیگر به مشاركت جوانان نیازمندیم.

مقدم ادامه داد: جوانان امروز ما با الگوگیری از جوانانی كه نهضت خمینی كبیر را با حضور داوطلبانه و شهادت طلبانه در دفاع مقدس و جبهه‌های حق علیه باطل به معنای واقعی كلمه به منصه ظهور رسانند در مقاطع مختلف انقلاب برای این نظام نقش آفرین شدند كه نمونه اخیر آن كسب مقام اول وزنه برداری در جهان بود كه دل حضرت آقا را شاد كردند.

مشاور استاندار با بیان اینكه فتنه 88 و حوادث بعد از آن خود آزمونی بزرگ و مثال زدنی برای جوانان مومن و والایی بود افزود: آن‌ها در آن زمان با تمام وجود به صحنه آمدند و در 9دی به جهانیان ثابت كردند كه از نظر ایمان، اعتقاد و باورها نه تنها با جوانان 57 فاصله‌ای ندارند بلكه به مراتب در باورهای انقلابی راسخ ترند.

وی اضافه كرد:همین حضور با شور و شعور آنان در حوادث یكی دو سال اخیر بود كه امروز مشاهده می‌كنیم دیگر غرب و استكبار چندان رقبتی برای بكارگیری شیوه‌های متداول در به استحاله كشاندن هویت جوانان ایرانی ندارد.

در پایان این نشست مدیر سازمان جوانان استان از جوانان موفق و فعال فرهنگی با اهدای لوح تقدیر کرد.

نظر شما