استاندار سیستان و بلوچستان:

نزدیکی دولت و ملت ایران الگوی دیگر کشورهاست

۱۳۹۱/۱۰/۲۶ - ۲۰:۲۱:۰۶
کد خبر: ۱۱۱۴۳۳
نزدیکی دولت و ملت ایران الگوی دیگر کشورهاست
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: فاصله کم میان مردم و مسوولان در نظام جمهوری اسلامی الگوی دیگر کشورهای دنیا شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از سیستان وبلوچستان وبه نقل از روابط عمومی استانداری، حاتم ناروئی در دیدار با معتمدان طوایف و ریش سفیدان بخش "شیب آب" از توابع شهرستان زابل افزود: فاصله کم مردم و مدیران از امتیازهای ویژه نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌رود که در کمتر حکومتی دیده شده است.
 
وی اظهار داشت: افرادی که مسوولیت خدمت به مردم را قبول کرده‌اند باید همواره پاسخگوی عملکرد مثبت و منفی خود در قبال اقشار مختلف جامعه باشند.

ناروئی از مدیران استانی خواست با برنامه ریزی درست و تلاش مضاعف به‌گونه‌ای عمل کنند تا سیستان و بلوچستان به جایگاه واقعی خود دست یافته و آبادتر شود.

وی ارتقای بخش شیب آباد را از آرزوهای مسوولان عنوان و اظهار داشت: توسعه و آبادانی شهرستان جدید هامون در شمال سیستان و بلوچستان با همدلی و همراهی مردم و مسوولان میسر خواهد شد.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دیدارهای مردمی مسوولان رضایت شهروندان را در پی دارد، گفت: مصمم هستیم با برگزاری منظم این دیدارها لبخند را بر چهره شهروندان بنشانیم.

وی بر ساماندهی سایت دانشگاه علوم پزشکی زابل در سه راهی "جزینک" تاکید کرد و گفت: روند پیشرفت سایت پردیس دانشگاه علوم پزشکی زابل به کندی صورت می‌گیرد که موجب نارضایتی مردم آن منطقه شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: وزارت بهداشت و درمان باید به تعهدات خود برای اتمام پردیس دانشگاه علوم پزشکی زابل عمل کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز