در نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتالی در زاهدان مطرح شد

روی‌آوردن دشمن به جنگ ‌نرم از طریق رسانه‌های دیجیتالی

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۱۴:۳۶:۰۰
کد خبر: ۱۹۱۲
روی‌آوردن دشمن به جنگ ‌نرم از طریق رسانه‌های دیجیتالی
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان امروز از طریق رسانه‌های دیجیتالی به جنگ نرم روی آورده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از زاهدان، ابراهیم عزیزی در جلسه ای که به مناسبت برگزاری نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتالی در زاهدان برگزار شد گفت: کشورهای استکباری از آنجایی که در باتلاق عراق و افغانستان گرفتار شدند و نتوانستند به اهداف خود برسند برای مقابله با ایران تغییر رویکرد داده اند و به جنگ نرم روی آورده اند.

وی با اشاره به اینکه در جنگ نرم آنچه مورد هدف قرار می گیرد اعتقادات، فرهنگ ها و باورهای مردم است افزود: جنگ نرم دشمن آرام و تدریجی است که در نهایت منجر به تغییر دیدگاه های ارزشی به ضد ارزشی می شود.

زارع پور رییس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در این جلسه به هجمه شدید دشمن به ارزش های اسلامی اشاره کرد و گفت: در این راستا بسترسازی برای تولید انبوه متناسب با مولفه های فرهنگی کشور، ساماندهی و نظام مند کردن فعالیت های فرهنگی دیجیتال و فرهنگ سازی و آشنا کردن مردم با چالش ها و ظرفیت های فرهنگی کشور باید به طور جدی در دستور کار مسوولان قرار گیرد.

برشان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز گفت: این نمایشگاه از 15 تا 20 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های استان دایر و محصولات با 50 درصد تخفیف به مردم عرضه خواهد شد.

وی افزود: 2مجتمع فرهنگی رسانه ای دیجیتالی هم در استان پیش بینی شده که یک مجتمع به مساحت 400 متر مربع آماده بهره برداری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز