به مناسبت دهه فجر در شیراز انجام شد

افتتاح نمایشگاه بزرگ محصولات و دستاوردهای جهاد كشاورزی فارس

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۱:۳۲:۰۰
کد خبر: ۱۴۹۷۰
افتتاح نمایشگاه بزرگ محصولات و دستاوردهای جهاد كشاورزی فارس
همزمان با سی‌و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در پنجمین روز از دهه فجر، نمایشگاه بزرگ محصولات و دستاوردهای جهاد كشاورزی فارس افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس مهندس مهرزاد خرد در مراسم افتتاح نمایشگاه محصولات و دستاوردهای جهاد كشاورزی گفت: برپایی چنین نمایشگاه هایی می تواند فرصت مناسب را برای تمامی بخش های كشاورزی و زیر مجموعه ها فراهم آورد تا به ارائه دستاوردها بپردازند.

رییس سازمان جهاد كشاورزی فارس افزود: علاوه بر آنكه فارس تاكنون در زمینه عرصه محصولات كشاورزی چون گندم و ذرت به توفیقات مطلوبی دست یافته و توانسته ایم مقام اول را كسب كنیم، در امور زیر بنایی مانند آبیاری نوین و تسطیح لیزری اراضی كشاورزی نیز پیشرفت های خوبی حاصل شده است.

وی تصریح كرد: در حال حاضر سعی داریم با استفاده از تكنولوژی دقیق بتوانیم به ارتقای منابع آب كمك کنیم.

مهندس خرد خاطرنشان ساخت: شاخص ترین حركت سازمان جهاد كشاورزی فارس رسیدن به امور زیر بنایی و توسعه كشاورزی حفاظتی است.

در ادامه افتتاح نمایشگاه نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد كشاورزی فارس نیز گفت: دشمنان نمی خواستند كه كشور ما در دو بعد اقتصادی و سیاسی پیشرفت كند كه زحمات و دستاوردهای مردم، خصوصاً جوانان و تحصیل كرده ها آنها را مایوس كرد.

 آیت الله موحدتصریح كرد: هر سال كه از انقلاب می گذرد، رویش آن بیش از ریزش است و هم اكنون خیزش و پیشرفت های اقتصادی ایران سبب حیرت جهانیان شده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر ایران را به عنوان یك الگوی سیاسی و اقتصادی در جهان می دانند كه توانسته با وجود توطئه دشمنان، به موفقیت های خوبی دست یابد.

آیت الله موحد با اشاره به فرهنگ جهادی افزود: این فرهنگ باعث شده است كه در بخش كشاورزی رشد بسیار خوبی داشته باشیم و در خیلی از محصولات به خودكفایی برسیم و باید این روحیه را حفظ و در جهت گسترش آن تلاش کرد.

این نمایشگاه تا تاریخ بیست و یكم بهمن ماه پذیرای حضور علاقه مندان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز