رییس سازمان مسکن و شهرسازی فارس خبر داد

برخورداری نخبگان علمی،معلولان‌جسمی-حرکتی‌و خانم‌های‌مجرد از مسکن‌مهر

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۷:۱۲:۰۰
کد خبر: ۱۵۲۹۲
برخورداری نخبگان علمی،معلولان‌جسمی-حرکتی‌و خانم‌های‌مجرد از مسکن‌مهر
نخبگان علمی مجرد یا متاهل، معلولان جسمی-حرکتی بالای 20سال مجرد و متاهل و زنان سرپرست‌خانوار و خانم‌های مجرد بالای 35سال از مزایای طرح مسکن مهر برخوردار می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس مهندس دیهیمی رییس سازمان مسکن و شهرسازی گفت: با توجه به اینکه چند روزی از آغاز مرحله دوم ثبت نام طرح مسکن مهر می گذرد با استقبال بسیار خوبی روبرو شده ایم.

وی افزود: نخبگان علمی مجرد در این مرحله می توانند با ارائه مدارک و مستندات مربوطه با مراجعه به دفاتر خدمات پستی سراسر کشور در مرحله دوم مسکن مهر ثبت نام کنند.

رییس سازمان مسکن و شهرسازی فارس با اشاره به دیگر واجدین شرایط که در این مرحله می توانند از مزایای این طرح برخوردار شوند و ثبت نام کنند نیز خاطرنشان ساخت: معلولان جسمی – حرکتی بالای 20 سال که مجرد هستند و خانم هایی که ازدواج نکرده اند و سن آنها بالای 35 سال است نیز می توانند در این مرحله ثبت نام کنند.

مهندس دیهیمی از وجود شرکت های مجهول الهویه که در زمینه ثبت نام متقاضیان مسکن مهر اقدام می کنند خبر داد و گفت: اخیراً در شهرهایی از استان مشاهده شده که شرکت هایی مجهول الهویه نسبت به ثبت نام متقاضیان مسکن مهر و خود مالک اقدام کرده اند که سازمان مسکن و شهرسازی فارس اعلام می کند این گونه شرکت ها هیچ گونه ارتباطی با این سازمان ندارند و خودسرانه اقدام کرده اند.

وی اظهار داشت : سازمان مسکن و شهرسازی هیچ گونه تعهدی نیز در خصوص این گونه ثبت نام ها ندارد و تنها مسیری که مورد تائید این سازمان است از طریق دفاتر خدمات پستی در سراسر استان است.

مهندس دیهیمی در ادامه به معرفی مراحل مختلف از ثبت نام تا تحویل واحد مسکونی به متقاضیان پرداخت و متذکر شد : مرحله اول : مراجعه به دفاتر پستی در سراسر استان و ثبت نام در مرحله دوم بررسی شرایط چهارگانه متقاضیان توسط سازمان مسکن و شهرسازی و اداره پست استان است.

رئیس سازمان مسکن و شهرسازی در خصوص مراحل بعدی گفت : مرحله سوم در صورت واجد شرایط بودن متقاضی ، واریز مبلغ 20 میلیون ریال به حساب غیر قابل برداشت خود متقاضی نزد بانک مسکن و مرحله چهارم نیز معرفی متقاضی به انبوه سازان دارای قرارداد با سازمان مسکن و شهرسازی پس از اجرای اسکلت و سقف است.

وی از مرحله پایانی نیز خبر داد و اظهار داشت : در این مرحله تحویل واحد مسکونی به متقاضی توسط سازمان مسکن و شهرسازی فارس انجام می شود.

رئیس سازمان مسکن و شهرسازی در پایان در خصوص متقاضیان خود مالک افزود : در خصوص متقاضیان خود مالک در روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

شایان ذکر است که متقاضیان ثبت نام مسکن مهر در خصوص هر گونه سوال و یا ابهامی می توانند به سایت سازمان مسکن و شهرسازی فارس به نشانی www.mhudf.gov.ir مراجعه نمایند.

نظر شما