مدیر کل اوقف فارس خبرداد:

شیراز میزبان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور

۱۳۹۲/۱۱/۱۵ - ۱۸:۰۳:۴۴
کد خبر: ۱۶۳۱۲۰
شیراز میزبان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور
مدیر کل اوقف و امور خیریه استان فارس گفت: سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به‌عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور از یکم تا ششم دی ماه در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان فارس حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم در نشست هماهنگی مدیران، سردبیران و خبرنگاران رسانه های گروهی استان فارس اظهار کرد: این دوره از مسابقات از تدابیر حضرت آیت الله ایمانی بود و با پیگیری های استاندار سبب شد كه امسال شیراز میزبان این رویداد بزرگ فرهنگی و معنوی باشد.

وی افزود: در مسابقات امسال كه میزبان حدود 500 متسابق خواهیم بود كه ظرفیت این مسابقات بسیار بالا است و می تواند مبدا یك حركت بزرگ قرآنی در فارس باشد.
 
مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: میزبانی مسابقات قرآن كریم فرصت مناسبی را برای تعالی فرهنگی و معنوی شهر شیراز به‌وجود آورده است.

وی در ادامه ضمن تشكر ازفعالیت های شهرداری گفت :ما برای برگزاری این مسابقات 35 كمیته تشكیل داده ایم كه مسوولیت دو كمیته فرهنگی و تبلیغات آن با شهرداری شیراز است.

وی در ادامه ضمن قدر دانی از همراهی رسانه های گروهی استان فارس با فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی خواستار توجه ویژه رسانه ها به این رویداد عظیم فرهنگی شد و از رسانه ها خواست در این ایام صفحات ویزه ای را به اخبار و حواشی این مسابقات اختصاص دهند.

نظر شما