با حکم وزیر کشور؛

فرمانده سپاه بقیه‌الله شیراز فرماندار كازرون شد

۱۳۹۳/۰۱/۱۸ - ۲۰:۰۳:۴۰
کد خبر: ۱۷۷۳۷۵
فرمانده سپاه بقیه‌الله شیراز فرماندار كازرون شد
طی مراسمی حمید‌رضا گرامی فرمانده سپاه ناحیه‌ی بقیه‌الله شیراز با حكم وزیر كشور، رسما به عنوان فرماندار شهرستان كازرون معرفی و منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان فارس به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کازرون، حمید‌رضا گرامی، فرمانده‌ی سپاه ناحیه‌ی بقیه‌الله شیراز و دبیر ستاد امر به‌معروف و نهی از منكر فارس، از سوی سیدمحمد احمدی به‌عنوان فرماندار جدید شهرستان كازرون معرفی و منصوب شد.

امام‌جمعه‌ی كازرون در مراسم معارفه فرماندار جدید این شهرستان، با اشاره به نامگذاری سال‌ها توسط مقام معظم رهبری و تعیین مسیر یک ساله کشور براساس این نام‌گذاری‌ها، گفت: معظم له با آگاهی از هجوم همه جانبه دشمن در عرصه های مختلف به نظام جمهوری اسلامی ایران افدام به تعییین مسیر و نامگذاری سال‌ها كردند، متاسفانه در بسیاری موارد عمل به فرمایشات ایشان تنها به نصب بنر و پلاکارد محدود گردید، در صورتی که با اجرای صحیح و گام گذاشتن در مسیر تعیین شده شرایط بسیار مطلوب تری را شاهد بودیم.

حجت‌الاسلام خرسند نامگذاری امسال با عنوان اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی را نشان از نیاز جامعه به اقتدار داشتن در عرصه‌های زیر بنایی دانست و افزود: در سال‌های گذشته شاهد رشد چشمگیر در عرصه علمی جامعه بوده‌ایم و اکنون باید با روحیه‌ی جهادی در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی گام برداریم همانگونه که در طول ۳۵ سال گذشته و در عرصه دفاع مقدس بر روی پای خود ایستادیم.

امام جمعه کازرون راه دستیابی به توسعه اقتصادی را عمل به توصیه‌ی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی دانست و خاطر نشان کرد: البته باید توجه کرد که اقتصاد مقاومتی تفاوت‌های اساسی با اقتصاد ریاضتی دارد.

نماینده مردم كازرون در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان این که نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت رهنمودهای ولایت فقیه و حضور و حمایت همیشگی مردم در صحنه‌های مختلف به قدرت شناخته شده جهان تبدل شده است، گفت: مردم ولایتمدار ایران با حضور آگاهانه خود درانتخابات ریاست جمهوری ۹۲ همه برنامه‌های دشمنان نظام را مبنی بر کاهش حضور مردم در انخابات و ایجاد اغتشاش و تفرقه در اجتماع را خنثی کردند.

شاهین محمد صادقی خاطر نشان کرد: دولت یازدهم با بهره مندی از نیروهای متعهد و متخصص، به دور از افراط و تفریط گام‌های مهمی در عرصه‌های مختلف کشور برداشته و خوشبختانه با این رفتار خردمندانه بسیاری از دشمنان نظام احساس سرخوردگی كرده‌اند که این خود ثمره هماهنگی مجموعه دولت با سیاستهای اصلی نظام در راه مستقیم است.

معاون سیاسی – امنیتی استانداری فارس نیز دستیابی به پیشرفت‌های بزرگ نظام را ثمره‌ی عمل به تدابیر و توصیه‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری دانست و گفت: دغدغه اصلی امروز رهبری توجه به اقتصاد اسلامی است، اقتصاد ما باید مبتنی بر فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و دینی باشد و اگر این روش تحقق یابد قطعا اقتصادی شکوفا خواهیم داشت.

كمال فیروزآبادی با اشاره به اجرای مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها گفت: مردم ما روحیه جهادی را با چشم‌پوشی از منافع شخصی و تامین منابع لازم برای توسعه اقتصادی جامعه به نمایش خواهند گذاشت.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار فارس خاطر نشان کرد: دولت، حمایت از سرمایه گذاران داخلی و استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی مردم را اولویت خود قرار داه است و در حوزه های مختلف به ویژه اقتصاد، دست سرمایه گذاران را به گرمی می‌فشارد.

فیروزآبادی اضافه كرد: داشتن روحیه جهادی از خصلت‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری است که باعث پیشرفت و رفع مشکلات می‌شود.

** شهرستان کازرون به‌دور از دسته‌بندی سیاسی و فکری مدیریت می شود
فرماندار جدید شهرستان كازرون نیز گفت: افتخار می‌کنم که در طول سال‌های خدمت خود به این نظام در نهاد مقدس سپاه حضور داشته‌ام که به فرموده امام خمینی اگر سپاه نبود مملکت هم نبود.

حمیدرضا گرامی گفت: با شناختی که در مدت حضور خود به عنوان فرمانده سپاه ناحیه کازرون از ظرفیت‌های این شهرستان کسب کرده‌ام امیدوارم بتوانم با ایجاد فضایی مناسب گام مهم وموثری در پیشرفت این شهرستان بردارم.

وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ۱۱۰۰ شهید گلگون کفن کازرون و به مناسبت فرارسیدن سالروز عملیات فتح المبین، جلسه شورای اداری کازرون را با یاد و خاطره شهید احمد رضوانی نامگذاری کرد و افزود: در مسیر پیشرفت کازرون قطعا از نظرات و مشورت‌های همه افراد متخصص و صاحب نظر به دور از دسته‌بندی سیاسی و فکری استفاده خواهد شد.

براساس این گزارش، در این مراسم از الیاس محمدی فرماندار پیشین كازرون قدردانی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز