مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شیراز:

كمک ۵۴ میلیارد ریالی حامیان طرح اکرام به ایتام پرداخت شد

۱۳۹۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۱۵:۰۴
کد خبر: ۱۸۰۷۸۸
كمک ۵۴ میلیارد ریالی حامیان طرح اکرام به ایتام پرداخت شد
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیراز گفت: در سال گذشته با کمک خیرین 54 میلیارد و 334 میلیون و 617 ریال وجه نقد حامیان طرح اکرام به حساب فرزندان ایتام شیراز واریز شد.

به گزارش برنا از استان فارس به نقل از روابط عمومی كمیته امداد امام خمینی فارس، مرآت رسولی ضمن قدرانی از خیرین شیرازی که این نهاد را بهترین راه ارتباطی صدقات و نذورات خود به دست محرومین واقعی تشخیص دادند، افزود: کمیته امداد شیراز در حال حاضر سه هزار و 350 نفر یتیم را به واسطه 10 هزار و 285 نفر حامی خیر مورد حمایت دارد.

این مقام مسوول ادامه داد: میانگین پرداختی هر حامی ماهیانه 430 هزارریال و میانگین دریافتی هر یتیم در ماه یک میلیون و 300 هزار ریال است.

مدیر شهرستان شیراز با اشاره به مقایسه کمک خیرین در سالهای 91 و 92 افزود: در سال گذشته این مدیریت در سر فصل کمک های ایتام شاهد رشد تقریبا 80 درصدی هستیم.

رسولی در مورد وظیفه ذاتی کمیته امداد در اجرای این طرح ادامه داد: این نهاد با شناسایی ایتام نیازمند و معرفی آنها به خیرین، کمک های حامیان را تجمیع و با رصد مسائل و مشکلات ایتام این وجوهات را مدیریت کرده و به حساب یتیم واریز می کند.

وی گفت: حامیان طرح اکرام علاوه بر واریز و جوه نقدی به حساب های مشخص شده در مناسبت های گوناگون همچون ماه مبارک رمضان، عید نوروز و دیگر اعیاد با هماهنگی کمیته امداد اقدام به سرکشی از خانواده های ایتام کرده و نیازهای روزمره آنها همچون پوشاک، تغذیه و تحصیل را در حد توان مرتفع می کنند.

نظر شما