عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

صداوسیما مطالب را منصفانه منعکس کند

۱۳۹۳/۰۷/۰۸ - ۱۴:۴۴:۰۴
کد خبر: ۲۲۵۶۰۶
صداوسیما مطالب را منصفانه منعکس کند
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: صداوسیما باید نگاهی واقع بینانه نسبت به عملکرد سه قوه داشته باشد و مطالب را منصفانه منعکس کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از شیراز ، ضرغام صادقی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: صداوسیما باید نگاهی واقع گرایانه و واقع بینانه نسبت به عملکرد سه قوه داشته باشد، و منصفانه تمام مطالب را منعکس کرده و از جهت گیری خودداری کند.
 
او افزود: اکثریت نمایندگان یک هفته از سه هفته تعطیلات ظاهری مجلس مشغول سرکشی به حوزه انتخابیه بودند و دو هفته دیگر را نیز مشغول سایر کارهای اجرایی درمجلس شدند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: طی دو هفته از تعطیلات مجلس کمیسیون مشترکی تشکیل شد که به صورت فشرده روزانه هشت ساعت در نوبت صبح و عصر به برگزاری جلسه پیرامون اصلاح موادی از قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و لایحه خروج از رکود پرداخته و آن را نهایی کردند.

وی در ادامه به بیان انتظارات از رسانه ملی پرداخت و یادآور شد: انتظار داریم صداوسیما منصفانه و با سنجش همه جوانب، مطالب را منعکس کند و بداند در زمان تعطیلات ظاهری مجلس، چیزی به اسم سه هفته تعطیلات مبنی بر استراحت نمایندگان وجود نداشت.

نظر شما