مدیركل بنیاد مسكن انقلاب اسلامی فارس:

پایداری فرهنگ ماندگار خیرین نیازمند اعتبارات فرهنگی است

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۱۵:۳۹:۰۰
کد خبر: ۲۶۰۸
پایداری فرهنگ ماندگار خیرین نیازمند اعتبارات فرهنگی است
مدیركل بنیاد مسكن انقلاب اسلامی استان فارس گفت: پایداری فرهنگ ماندگار خیرین نیازمند اعتبارات فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس خداخواست شهبازی مدیر كل بنیاد مسكن انقلاب اسلامی و عضو هیات مدیره انجمن خیرین مسكن ساز استان فارس گفت: جهاد عظیم خانه سازی برای نیازمندان واقعی كه توسط گروه های فعال خیرین در سراسر استان در حال انجام است نیازمند حمایت ادارات، سازمان ها و نهادهای فرهنگی است.


وی با بیان این مطلب كه آگاه سازی افراد توانمند پیش شرط حل مشكلات و معضلات موجود در جامعه است افزود: در صورتی كه دستگاه های فرهنگی با رویكرد حل یكی از بزرگ ترین مسایل اجتماعی به موضوع مسكن سازی توجه کنند، می توان امیدوار بود كه گروه های بیشتری از خیرین به مسأله مهم مسكن سازی در مناطق مختلف استان اهمیت نشان دهند.


عضو هیات مدیره انجمن خیرین مسكن ساز استان فارس گفت: حركت معنوی ساخت واحدهای مسكونی توسط خیرین از استان فارس آغاز شده و به عنوان الگوی كشوری مورد توجه ویژه قرار گرفته است.


شهبازی به اجرای مراحل ساخت بیش از 1500واحد مسكونی در استان اشاره كرد و یادآورشد: خیرین استان كماكان پیشتاز ساخت واحدهای مسكونی برای گروه های هدف در سطح كشور هستند.


مدیر كل بنیاد مسكن انقلاب اسلامی استان فارس در ادامه افزود: با تعامل و همدلی ویژه بین مسوولان این انجمن و حساب 100حضرت امام خمینی"ره" گام های ارزنده ای در جهت رفع اساسی ترین نیاز جوانان و اقشار آسیب پذیر برداشته شده است كه نمونه بارز آن در پروژه 112واحدی نگارستان شیراز و تحویل آن به متقاضیان واقعی مشهود است.

به گفته این مسوول رابطین حساب 100حضرت امام "ره"در 27شهرستان استان فارس فعال و آماده هدایت و جذب حمایت های مادی و معنوی خیرین در اهدای زمین، تسهیلات قرض الحسنه بلند مدت و حمایت های فنی مهندسی رایگان به نفع نیازمندان هستند.

وی متذكر شد: مسوولان فرهنگی نیز با اختصاص سهمی از اعتبارات عظیم طرح های فرهنگی هنری می توانند در این جهاد عظیم كه تضمین كننده امنیت اجتماعی و پیش شرط توسعه پایدار است مشاركت داشته باشند.


شهبازی با ارایه راهكاری در این زمینه گفت: در برگزاری جشنواره های استانی و یا در سطوح ملی فضای مناسب برای توسعه و تعمیق فرهنگ مشاركت در امور خیر لحاظ شود و با دعوت از مسوولان این انجمن به بیان دستاوردها، نیازها و راهكارهای بهتر و منطقی مساعدت خیرین پرداخته شود كه سنت ماندگار وقف و امور خیر تا ابد جاودانگی نیك اندیشان را به همراه خواهد داشت و البته پایداری این فرهنگ نیازمند اعتبارات فرهنگی است.


عضو انجمن خیرین مسكن ساز استان فارس افزود: دور دوم سفر دولت به استان با اهداف فرهنگی انجام شد و مصوبات در خور توجهی را به همراه داشته است و امیدواریم مشاور عالی استاندار فارس فعالیت های خیرخواهانه این انجمن را در راستای تولید مسكن ارزان قیمت و همسویی با اهداف مسكن مهر مورد توجه ویژه قرار دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز