در بازدید از ورزشگاه میانرود عنوان شد

انتقاد شدید فرماندار شیراز از روند تكمیل ورزشگاه میانرود

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۱۶:۱۶:۰۰
کد خبر: ۲۶۱۴
انتقاد شدید فرماندار شیراز از روند تكمیل ورزشگاه میانرود
فرماندار شهرستان شیراز در بازدید از ورزشگاه میانرود گفت: دلسوزی لازم برای پیگیری تكمیل ورزشگاه میانرود وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز حسین قاسمی در بازدید از ورزشگاه میانرود گفت: وقتی پروژه ای با این وسعت می بینم كه كسی پیگیر تكمیل شدنش نیست تعجب می كنم.

فرماندار شیراز افزود: بحث ورزشگاه میانرود متأسفانه بسیار دلخراش و نگران كننده است چرا كه كلنگ این پروژه سال هاست به زمین خورده اما هیچ پیگیری برای تكمیل آن صورت نگرفته است.

قاسمی با بیان اینكه شركت توسعه و نگهداری اماكن ورزشی متولی ساخت این ورزشگاه است عنوان كرد: متأسفانه سرعت كار بسیار پایین است و مدیر كل تربیت بدنی باید پاسخگوی مردم در این خصوص باشد.

وی گفت: اگر روند به صورت فعلی پیش برود این مجموعه به یك ورزشگاه كلنگی تبدیل خواهد شد.

فرماندار شیراز اظهار داشت: متأسفانه عملاً كارگاه ساخت ورزشگاه در محل احداث این پروژه تعطیل شده و جای تعجب است كه چرا مسوولان تربیت بدنی به وضعیت این ورزشگاه رسیدگی نمی كنند.

وی ضمن انتقاد از عدم پیگیری تربیت بدنی فارس برای تكمیل ورزشگاه میانرود تصریح كرد: دلسوزی لازم برای پیگیری تكمیل ورزشگاه میانرود وجود ندارد.

فرماندار شیراز در ادامه با تأكید بر تسریع در روند احداث و تكمیل ورزشگاه میانرود اذعان کرد: به اعتقاد من عملكرد تربیت بدنی در این خصوص نوعی بی احترامی به مردم شیراز است.

قاسمی با اشاره به نقش فارس در توسعه همه جانبه كشور ضمن پیشنهاد به برنامه 90 اظهار داشت: بهتر است برنامه 90 همان كاری را كه برای ورزشگاه نقش جهان اصفهان انجام داد برای شیراز هم انجام دهد و گزارشی از روند احداث ورزشگاه میانرود تهیه كند.

وی گفت: به رغم اینكه فارس سابقه ای دیرینه در تمدن و فرهنگ دارد اما در زمینه ورزشی به آن توجهی نشده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز