جانشین فرماندهی انتظامی فارس خبر داد

کشف بیش از هزار کیلوگرم مواد مخدر در استان فارس

۱۳۹۰/۰۴/۰۱ - ۱۹:۴۶:۱۴
کد خبر: ۵۸۷۵۱
کشف بیش از هزار کیلوگرم مواد مخدر در استان فارس
جانشین فرماندهی انتظامی فارس از کشف یک هزار و 120کیلوگرم مواد مخدر در استان طی 15روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، در 15روز گذشته یک هزار و 120کیلوگرم مواد مخدر در استان فارس کشف شده که از این مقدار 770کیلو گرم تریاک، 150 کیلوگرم هروئین، 108 کیلوگرم کراک و 224 کیلو گرم حشیش بوده است.

در این رابطه پانزده باند 49 نفر و 32 دستگاه موتورسیکلت و دو قبضه اسلحه جنگی کشف شد. این کشفیات طی 14 فقره عملیات اطلاعاتی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس در شهرستان های لار ،داراب ،نی ریز ،جهرم و نورآباد کشف شده است .

سردار سجادیان با تأیید این خبر اظهار داشت: بیشترین کشفیات در حوزه جنوب شرق استان بوده است.
 
وی همچنین یادآورشد: قاچاقچیان شیوه های خود برای حمل مواد مخدر را تغییر داده اند و به شیوه کوله باری روی آورده اند، گونه ای که افرادی را اجیر کرده و با اعزام آنها از طریق جاده ها و مسیرهای غیر اصلی به جابه‌جایی مواد مخدر مبادرت می ورزند که ما با اقدامات انجام شده و اعزام واحدهای گشتی در سطح استان توانسته ایم با اتخاذ شیوه های دم‌دستی و پیش بینی و نفوذ در شبکه های مواد مخدر با آنها برخورد کنیم .

جانشین فرماندهی انتظامی فارس دراین باره گفت: در منطقه کوار و بیدزرد چند فقره سرقت مسلحانه داشتیم که با اقدامات پلیس آگاهی استان فارس و کارهای عملیاتی و اطلاعاتی 2 باند دستگیر شده اند که دریکی از آنها هفت نفر و در دیگری سه نفر در منطقه نام برده با مراجعه به باغات مردم، موتورسواران و افراد عادی با سلاح کمری و کلاشینکف اقدام به سرقت و اخاذی می کردند.سن این افراد بین 22 تا 30 سال بوده است.

سردار سجادیان در ادامه تصریح کرد: در ادامه برخورد با اشرار و قاتلان فراری 2 نفر که از اعضای باقی مانده یک باند شرارت بوده اند همراه با مقادیر زیادی مهمات سلاح کمری و کلاشینکف دستگیر شده اند که سابقه شرارت در شهرستان کازرون، سرقت از بانک، سرقت طلافروشی، سرقت مسلحانه و مشارکت در قتل بین سال های 86تا 89 داشته اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در پی سرقت کابل های برق در شهرستان کازرون و برازجان استان بوشهر با اقدامات پلیس آگاهی استان فارس یک باند سه نفره که سن آنها بین 20 تا 30 سال است شناسایی و دستگیر شده اند که از آنها یک دستگاه خودرو زانتیا و و یک دستگاه خودرو پیکان به‌دست آمده است.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز