بخش لیزیک چشم درمانگاه شهید مطهری شیراز راه‌اندازی شد

۱۳۹۰/۰۵/۱۷ - ۱۹:۳۲:۰۴
کد خبر: ۶۹۲۵۶
بخش لیزیک چشم درمانگاه شهید مطهری شیراز راه‌اندازی شد
بخش لیزیك چشم (اصلاح عیوب انكساری چشم شامل نزدیك بینی و دوربینی) درمانگاه شهید مطهری شیراز راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دكتر علی جنگجو، مدیر درمانگاه شهید مطهری شیراز، از راه اندازی بخش لیزیك چشم (اصلاح عیوب انكساری چشم شامل نزدیك بینی و دوربینی) درمانگاه شهید مطهری شیراز خبرداد و گفت: این بخش با تجهیزات پیشرفته و به روز و با تعرفه ای پایین تر از بخش خصوصی به بیماران ارایه خدمت می كند.

وی افزود: تعرفه استفاده از خدمات بخش لیزیك چشم در درمانگاه شهید مطهری حدود 400 هزار تومان ارزان تر از بخش های خصوصی است.

دکترجنگجو اظهار داشت: این خدمات توسط اساتید چشم دانشگاه ارایه می شود و با توجه به استفاده از تجهیزات پیشرفته سعی در ارایه بهترین خدمات به بیماران دارد.

مدیر درمانگاه شهید مطهری شیراز با اشاره به اینكه درمانگاه شهید مطهری نزدیك به 30 سال قدمت دارد، گفت: روزانه به طور متوسط نزدیك به 30 هزار نفر به این مركز مراجعه می كنند و به طور متوسط 4 هزار تا 7 هزار نفر در روز در درمانگاه های مطهری و امام رضا (ع)، توسط متخصصان و فوق تخصصان ویزیت می شوند.

وی بیان كرد: در آزمایشگاه درمانگاه شهید مطهری نیز كه با نظارت اساتید بخش پاتولوژی فعالیت می كند، روزانه 800 تا یك هزار نفر ویزیت می شوند و با در نظر گرفتن اینكه به طور متوسط هر نفر 8 آزمایش داشته باشد، روزانه 8 هزار آزمایش انجام می شود.

دكتر جنگجو افزود: درمانگاه شهید مطهری یكی از مراكز درمانگاهی كم نظیر در كشور است كه بخش های مختلفی مانند رادیولوژی، سونوگرافی، اتاق عمل سرپایی، آندوسكوپی، اتاق گچ، انواع لیزرهای جراحی زیبایی، نوار قلب، نوار مغز، كلینیك آریتمی، نوار قلب، اكو، كلینیك تشخیص و درمان سرطان سینه زنان، كلینیك آلرژی كودكان، شیمی درمانی كودكان و بزرگسالان و ... در آن فعال است.

وی گفت: با توجه به تفاوت قابل توجه بین تعرفه دولتی كه در این مركز ارایه می شود در مقایسه با بخش خصوصی، متمركز بودن ارایه خدمات مختلف پزشكی و پاراكلینیكی كه نیاز بیمار برای تكمیل مراحل درمان به مراجعه مراكز دیگر را رفع می كند و همچنین حضور اساتید مجرب دانشگاهی، هر روز شاهد مراجعه تعداد زیادی از بیماران از سایر نقاط ایران به ویژه جنوب كشور در این مركز درمانگاهی هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز