امام جمعه شیراز: ماه رمضان باید از گناه دور باشد

۱۳۹۰/۰۵/۲۱ - ۱۹:۱۳:۰۴
کد خبر: ۷۰۱۰۳
امام جمعه شیراز: ماه رمضان باید از گناه دور باشد
امام جمعه شیراز گفت: اجازه ندهیم که هنجارشکنان فضای پاک و معنوی این ماه را آلوده به گناه کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، آیت الله ایمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شیراز اظهار داشت: ماه رمضان دارای چهار ویژگی است که باید از این ویژگی ها به خوبی استفاده شود.

امام جمعه شیراز ادامه داد: روزها و شب های این ماه جز برترین ها است، ماه رمضان ماه روزه داری و امتیاز این ماه نیز روزه دار بوده است، رمضان ماهی است که قرآن در آن نازل شده و همچنین ماهی است که در آن شبهای قدر وجود دارد پس باید مراقب بود که برخی این ماه را آلوده نکنند.

وی تصریح کرد: نباید اجازه داد که در ملأ عام روزه خواری انجام شود و اگر هم افرادی مسافر و یا مریض هستند باید در کناری و دور از چشم دیگران از غذا استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رسیدگی به مستمندان و ایتام از ضروریات این ماه است، افزود: یکی از کارهای این ماه رسیدگی به مستمندان است که فضای این کار در جامعه ما فراهم شده و سفره ایتام از طریق کمیته امداد گسترده می شود.

آیت الله ایمانی ادامه داد: این ماه مبارک ماه دعا و رازو نیاز، ماه گرایش به معنویت و ذخیره سازی است که باید از این فرصت به دست آمده برای یک سال ذخیره سازی شود.

امام جمعه شیراز در ادامه سخنان خود با اشاره به انتخاب استاندار جدید فارس گفت: امیدواریم با برنامه ریزی و مطالعه همه جانبه و استفاده از انسانهای شایسته، فکور و اندیشمند در این استان موفق باشد و فضای کار در عرصه های مختلف فراهم شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز