معاون وزیر راه‌وشهرسازی از آزاد راه شیراز- اصفهان بازدید کرد

۱۳۹۰/۰۵/۲۱ - ۱۹:۴۵:۳۸
کد خبر: ۷۰۱۲۶
معاون وزیر راه‌وشهرسازی از آزاد راه شیراز- اصفهان بازدید کرد
معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه های راه آهن و آزاد راه شیراز- اصفهان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، حسن فدایی مدیر کل راه و ترابری استان فارس گفت: به‌دلیل اهمیت پروژه های راه آهن شیراز- اصفهان و آزاد راه شیراز- اصفهان، مهندس صادقی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل از روند عملیات اجرایی ساخت ایستگاه راه آهن شیراز- اصفهان بازدید کرد و خواستار اتمام سریع پروژه برای بهره برداری در هفته دولت شد و اظهار امیدواری کرد در آینده ای نه چندان دور شاهد بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.

مهندس صادقی درباره آزاد راه شیراز- اصفهان گفت: عملیات اجرایی این پروژه توسط سرمایه گذار آغاز گردیده و در دست انجام می باشد و تاکید بر افزایش توان اجرایی سرمایه گذار در پروژه را صادر کرد.

 مهندس صادقی معاون وزیر راه و شهرسازی در ابتدای ورود به شهر شیراز در جلسه ای با استاندار فارس به گفت‌وگو نشست.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این جلسه گفت: با آغاز عملیات احداث راه آهن های شیراز- بندر عباس، شیراز- اصفهان، شیراز- اهواز، شیراز- عسلویه، شیراز- گلگهر نهضت ریلی در فارس اتفاق می افتد.

وی خاطرنشان کرد: در استان فارس یک هزار کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در قالب 18 پروژه با اعتباری بالغ بر 1100 میلیارد ریال در دست انجام است که تا پایان سال 250 کیلومتر آن به بهره برداری می رسد.

مهندس صادق عابدین استاندار فارس نیز در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی افزود:
از زمانی که بحث هدفمند شدن یارانه ها اتفاق افتاده بدلیل سود دهی در بخش راه آهن سرمایه گذاران استان متقاضی سرمایه گذاری در این بخش هستند.

وی تصریح کرد: سرمایه گذاران در استان فارس آماده اند که در بخش آزادراهی و راه آهن سرمایه گذاری کنند لذا وزارت راه و شهرسازی جلسه ای تشکیل دهد تا ما سرمایه گذاران را معرفی کنیم.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز