تجمع مردم قم در محکومیت توهین به پیامبر(ص)

۱۳۹۱/۰۷/۱۹ - ۱۷:۰۲:۱۰
کد خبر: ۱۰۴۱۳۴
تجمع مردم قم در محکومیت توهین به پیامبر(ص)
به منظور محکومیت توهین به پیامبر(ص) تجمع حماسی هزاران نفر از مردم قم در محکومیت هتک حرمت به ساحت نبی مکرم اسلام(ص) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، این مراسم در میدان آستانه حرم مطهر حضرت معصومه(س) در حال برگزاری است هزاران نفر از مردم قم با مشت‌های گره کرده این اقدام وقیحانه آمریکا را محکوم کردند.

تجمع کنندگان با سر دادن شعارهایی از جمله "لعنت به دشمن رسول خدا، نفرین برانگلیس و بر آمریکا"، " توهین شده به ساحت پیامبر منشور حقوق بشر" خواستار پیگیری این توهین از سوی مجامع بین المللی شدند.

همچنین مردم با شعارهای "ما امت واحدیم لبیم یا محمد"،"توهین به ساحت نبی توهین به همه انبیاست" ساخت فیلم موهن علیه پیامبر اکرم(ص)را محکوم کردند.

آیت الله سعیدی امام جمعه قم نیز در این مراسم با محکوم کردن این اقدام دشمنان اسلام گفت: آنها فکر می‌کنند که با این اقدامات می‌توانند نور اسلام را خاموش کنند اما باید بدانند که هرگز موفق نخواهند شد.

وی همچنین با انتقاد از سکوت برخی کشورهای منطقه در برابر این اقدام و تولید این فیلم موهن گفت: جای تعجب است که چرا برخی از کشورهای منطقه در برابر این اهانت سکوت کرده اند و هیچ اعتراضی نمی‌کنند.

آیت الله سعیدی تصریح کرد: این افراد همان وهابیونی هستند که دم از اسلام می‌زنند اما در برابر این توهین عظیم به اسلام ناب سکوت کرده و هیچ حرفی نمی‌زنند.

نظر شما