در دیدار با تولیت حرم امام علی(ع) مطرح شد؛

اعلام آمادگی شهرداری قم برای اجرای طرح‌های فرهنگی در نجف اشرف

۱۳۹۱/۰۸/۲۸ - ۱۷:۲۲:۱۲
کد خبر: ۱۰۶۹۰۲
اعلام آمادگی شهرداری قم برای اجرای طرح‌های فرهنگی در نجف اشرف
شهردار كلانشهر قم در دیدار با تولیت حرم امام علی(ع) برای اجرای طرح های فرهنگی در نجف اشرف اعلام آمادگی كرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمد دلبری با حضور در حرم مطهر حضرت علی(ع) در نجف اشرف با تولیت این حرم شریف دیدار و گفت‌وگو کرد.

تولیت حرم مطهر حضرت علی (ع) در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش مسوولان ستاد بازسازی عتبات عالیات در پروژه‌های حرم های مطهر شهرهای مقدس عراق به ارایه گزارشی از طرح توسعه حرم مطهر پرداخت و گفت: تلاش و زحمات مسوولان ستاد بازسازی عتبات عالیات و مردم عزیز ایران به ویژه شهر مقدس قم در پروژه‌های حرم مطهر امام علی(ع) در نجف اشرف، به‌ویژه توسعه صحن حضرت فاطمه زهرا(س) در این حرم مطهر قابل تقدیر است.

وی همچنین از میزبانی و تلاش مسوولین شهرمقدس قم به ویژه شهردار آن در برگزاری مراسم رونمایی از ضریح جدید امام حسین(ع) تقدیر کرد و این شهر را نمونه و الگو برای توسعه و عمران شهرهای مقدسه عراق توصیف کرد.

در بخش دیگری از این دیدار، دلبری شهردار قم ضمن تقدیر از تلاش‌های تولیت و مسوولین حرم مطهر امیرالمومنین(ع) در سخنانی آمادگی مدیریت شهری قم را جهت بهسازی اطراف حرم و همچنین اجرای طرح‌های فرهنگی اعلام کرد.

وی دو شهر نجف و قم را با وجود حوزه‌های علمیه و مراجع تقلید، پایگاه‌های گسترش شیعه در جهان مطرح کرد و مسوولین حرم شریف امام علی(ع) را برای بازدید از طرح‌های عمرانی و توسعه اطراف حرم کریمه اهل بیت(س) دعوت کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز