رئیس ستاد دائمی تسهیلات سفرهای کشور خبر داد

قم جزو استان‌های برتر در ورود مسافرین نوروزی

۱۳۹۲/۰۱/۰۳ - ۱۸:۱۳:۲۱
کد خبر: ۱۱۶۵۸۵
قم جزو استان‌های برتر در ورود مسافرین نوروزی
رئیس ستاد دائمی تسهیلات سفرهای کشور گفت: استان‌های خراسان رضوی، فارس، مازندران و قم تا پایان روز دوم فروردین ماه 92 بیشترین آمار ورودی‌ها را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، منوچهر جهانیان در حاشیه بازدید از ستاد تسهیلات زائرین استان قم در جمع اعضا و مسئولان ستاد، ضمن تقدیر از روند خدمات‌رسانی به زائرین و مسافرین در استان قم اظهار داشت‌: برآیند خدمات و فعالیت‌های دستگاه‌های خدمات‌رسان در نوروز با تراکم جمعیت زائرین و مسافرین نمود پیدا می‌کند.

وی به امکانات و تجهیزاتی که برای خدمات‌رسانی به زائرین و مسافرین در قم فراهم شده اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در نوروز امسال با وجود افزایش سفرها و ورودی به استان‌های کشور با بسیج امکانات و خدمات روند بسیار مطلوبی برای میزبانی از مسافرین فراهم شده است.

رئیس ستاد دائمی تسهیلات سفرهای کشور از اقامت شبانه بیش از هشت میلیون و 500 هزار نفر در شهرهای مختلف کشور تا شب گذشته خبر داد و گفت: میزان ورودی و اقامت در استان‌های مختلف کشور رشد 30 درصدی نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.
 
وی با بیان این‌که خدمات مختلف در استان‌های کشور از نظر کمی و کیفی بیش از 60 درصد رشد داشته است، خاطرنشان کرد: تاکنون استان‌ها خراسان رضوی، فارس، مازندران و قم بیشترین آمار ورودی را به خود اختصاص داده‌اند.

جهانیان به نگاه ویژه دولت برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان‌های مختلف کشور اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در سال‌های اخیر با حمایت دولت، روند بسیار مطلوبی در سفرهای نوروزی فراهم شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز