استاندار قم:

نشاط مسئولان در ارائه خدمات به زائرین تا پایان ایام نوروز حفظ شود

۱۳۹۲/۰۱/۰۸ - ۰۰:۵۲:۵۹
کد خبر: ۱۱۶۷۲۸
نشاط مسئولان در ارائه خدمات به زائرین تا پایان ایام نوروز حفظ شود
استاندار قم از فعالیت‌های بخش‌های مختلف ستاد تسهیلات زایرین بازرسی كرد و در جریان روند خدمت رسانی به زائران قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، كرم رضا پیریایی در حاشیه بازدید از فعالیت‌های ستاد تسهیلات زائرین استان، بر ضرورت توسعه فعالیت‌های اطلاع رسانی و خدماتی به زائرین و مسافرین نوروزی تاكید كرد و اظهار داشت: هماهنگی و همكاری دستگاه‌های فعال در ستاد تسهیلات زائرین استان در راستای توسعه خدمات و اطلاع رسانی گسترده به زائرین باشد.
 
وی به خدماتی كه در نوروز امسال به فعالیت‌های ستاد تسهیلات زائرین اضافه شده اشاره كرد و گفت: بهسازی و زیباسازی بلوار زائر، ورودی‌های شهر، بوستان‌های سطح شهر و اقامتگاه‌های موقت از جمله اقدامات ارزشمند ستاد تسهیلات زائرین در نوروز امسال بوده است.

استاندار قم افزایش سفرهای نوروز و ورودی‌های به استان را مهم ارزیابی كرد و افزود: افزایش سطح خدمات و اطلاع رسانی در ستاد جلب رضایت مردم و در پی آن افزایش ورودی به شهر را در پی داشته است.
 
پیریایی بر ضرورت عزم مدیران برای افزایش سرانه اقامت مسافران در استان تاكید كرد و گفت: توسعه زیرساخت‌های اقامتی و تامین نیازمندی‌های زائرین و مسافرین از جمله اقداماتی است كه می‌تواند سرانه اقامت در استان را افزایش دهد.

وی روند خدمات رسانی به زائرین و مسافرین نوروزی در استان را خوب ارزیابی و خاطرنشان كرد: تا پایان تعطیلات نوروز نباید هیچ خللی در روند خدمات رسانی به زائرین و مسافرین رخ دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز