مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

از ظرفیت جوانان باید استفاده كرد/ بودجه‌های فرهنگی گسترش یابد

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۴:۰۰
کد خبر: ۱۶۹۶۳۶
از ظرفیت جوانان باید استفاده كرد/ بودجه‌های فرهنگی گسترش یابد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود كه از ظرفیت و پتانسیل جوانان به نحو مطلوبی استفاده كرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا ایزدپناه با حضور در دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم، از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید به عمل آورده و با حجت الاسلام سعید روحانی مسئول، معاونان و کارکنان دبیرخانه گفت و گو کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در این دیدار پس از آشنایی با فعالیت‌های دبیرخانه کانون‌های مساجد قم، ضمن قدردانی از زحمات عوامل دبیرخانه، گفت: بر اساس رهنمود مقام معظم رهبری همه باید خروجی کارکنان را ببینیم و کارها و تلاشمان را بر اساس خروجی و نتیجه و مقدار رسیدن به هدف های مان نمره دهیم.

وی همچنین تصریح کرد: به‌حمدالله شاهد هستیم که در این دبیرخانه براساس اقتصاد مقاومتی، با کمترین امکانات و اعتبارات، بیشترین فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین ایزدپناه کارکنان دبیرخانه کانون‌های مساجد استان قم را افرادی متعهد و آرمان‌گرا عنوان کرد و گفت: مدیریت بهره‌برداری از ظرفیت ها و نیروهای کارآمد و مجرب در این مرکز هوشمندانه بوده است.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه ضمن ارایه پیشنهاداتی خواستار انجام بررسی و مطالعات میدانی در صحن کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم برای روشن شدن خروجی دبیرخانه کانون‌های مساجد شد و اضافه کرد: برنامه ها و روش هایمان را بر اساس خروجی هایمان باید اصلاح کنیم.

وی کمبود بودجه در دو سال اخیر را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: امیدوارم در سال آینده از این بحران مالی که اجرای بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی هنری را دچار مشکل کرده است، خارج شویم.

نائب رئیس سابق شورای نظارت بر صدا و سیما در پایان تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت عظیم مردمی است که معاونت فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید از آن استفاده کرده و استعدادهای مردمی را در عرصه هنر و فرهنگ شناسایی و حمایت کند.

گفتنی است؛ در این دیدار، حجت الاسلام روحانی مسوول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم نیز با اشاره به فعالیت 440 کانون در سطح استان گفت: همیشه تقویت کادر کانون ها را مدنظر داشته ایم که به‌حمدالله رسیدن به جایگاه حاضر، با همت و اخلاص کارکنان این مرکز شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه تقویت کادر کانون‌ها دغدغه همیشگی دبیرخانه است، عنوان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم نیاز به حمایت مالی دارند که امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته، بودجه استانی به این امر تخصیص داده شود.

نظر شما