با همراهی همسران اعضای هیئت دولت؛

همسر رئیس جمهور به زیارت حرم حضرت معصومه(س) رفت

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۳:۱۳
کد خبر: ۱۶۹۷۷۳
همسر رئیس جمهور به زیارت حرم حضرت معصومه(س) رفت
همسر رئیس جمهور و جمعی از همسران اعضای هیات دولت با حضور در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) و زیارت مضجع نورانی این بانو،‌ با تولیت آستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و امام جمعه قم در این دیدار که در سالن محراب برگزار شد، درباره جایگاه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و نقش این بانو در ترویج مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام سخن گفت.

امام جمعه قم افزود: در قم یک دختر نمونه آل الله که در جوانی با هماهنگی مقام ولایت و خلیفه‌‌الله مسیری را انتخاب کردند حضور یافتند که منبع برکات فراوانی در نشر معارف اهل‌بیت علیهم‌السلام است.

وی به جایگاه این بانو در کلام معصومین علیهم‌السلام اشاره کرد و با بیان اینکه بر اساس روایات، زائران این بانو اهل بهشت هستند اذعان کرد: از شما بانوان می‌خواهم به این مسئله توجه کنید،‌ شما سزاوارتر از هر کس دیگری هستید که در حفظ، حراست و پیام‌رسانی رسالت حضرت معصومه سلام‌الله علیها تلاش کنید.

سعیدی ادامه داد: باید توجه داشته باشید، اکنون که رسالت و تکالیفی بر دوش همسرانتان است، ‌هر کدام از شما باید به سهم خود برای اعتلای کلمه‌الله تلاش کنید.

وی با بیان اینکه هیچ کاری ماندگارتر از کار برای اهل‌بیت علیهم‌السلام نیست،‌ افزود: امروز این فرصت در اختیار شماست؛ باید ‌از آن بهره کامل را ببرید.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها وجود نظام اسلامی بر اساس آموزه‌های ناب اهل بیت پیامبر صلی الله علیها و آله را عنایت بزرگ خداوند دانست و گفت: خدا را شاکریم که بعد از قرن‌ها مظلومیت شیعه، ‌با مجاهت حضرت امام خمینی(ره)، خون شهیدان و تلاش مرجعیت، روحانیت، دانشجویان و همه مردم خداوند عنایت کرده و این تلاش‌ها به ثمر نشست و نظام اسلامی در جامعه جهانی شکل گرفت.

آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه ایران،‌ حاکمیت اسلام ناب در جهان است‌ ادامه داد: امروز در کشور‌ها برای تغییر دولت‌ها تلاش‌های زیادی می‌شود ولی هیچ کدام از این تغییر‌ها، به شیرینی تغییراتی که در ایران می‌شود‌ نیست؛ همین مسئله وظیفه ما را نسبت به شکرگزاری و حفظ و مراقبت از انقلاب و نظام دوچندان می‌کند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با تأکید بر اینکه باید همواره قدردان مسئولان باشیم افزود: در تاریخ حسرت حضور چنین مسئولانی را در دل داشتیم، حال که امروز خداوند این عنایت را به ما داشته و مسئولانی دلسوز و پرتلاش در اختیار ما قرار داده است،‌ ‌باید قدردان باشیم و از آنها حمایت کرده و دعا کنیم تا به اهداف بلند خود برسند.

وی حمایت از مسئولان نظام را وظیفه‌ای دینی، ‌اخلاقی، ملی و انسانی دانست و با بیان اینکه توده مردم قدردان نظام و مسئولان آن هستند گفت:‌ طایفه اندکی که قدردان تلاش دلسوزانه مسئولان نیستند‌ باید زمان شاه با ساواک جهنمی آن را که بر مردم حکومت می‌کردند به یاد داشته باشند که هیچ کسی جرأت کمترین نقدی را نسبت به آنها نداشت؛ ولی امروز به برکت حاکمیت ارزش‌های اسلامی در جامعه، آزادانه به بالاترین مقام کشور انتقاد می‌کنند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها خاطرنشان کرد: باید این نظام ولایی را پاس داشت تا این امت به برکت خون شهیدان به انقلاب جهانی حضرت ولی عصر تحویل داده شود.

نظر شما