کارگاه آموزشی خانواده برگزار می‌شود

۱۳۹۳/۰۱/۳۰ - ۱۶:۱۲:۰۵
کد خبر: ۱۸۰۸۰۶
کارگاه آموزشی خانواده برگزار می‌شود
به همت معاونت جوانان اداره كل ورزش و جوانان استان قم، كارگاه آموزش خانواده در قم برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از قم، روح الله رمضانی معاون جوانان اداره كل ورزش و جوانان استان قم گفت: این اداره کل در راستای ارتقاء سطح آگاهی خانواده ها بویژه در زمینه تعامل زوجین و با هدف آشنایی خانواده ها با شیوه سبک زندگی اسلامی،فرزند پروری، تربیت مسجد محور، مهارت ارتباط موثر و  پیشگیری از آسیب ها ی اجتماعی اقدام به برگزاری کارگاههای آموزشی با محوریت مساجد در مناطق مختلف شهر نموده است.

معاون فرهنگی و امور جوانان گفت: این کارگاهها که با مشارکت دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد وبه همت تشکل جوانان آل یس در قالب کارگاههای آموزشی 8 ساعته برنامه ریزی شده در مساجد 4 منطقه قم برگزار میشود. 

وی افزود: اولین کارگاه در مسجد آل یس واقع در 30 متری شهید کلهری شنبه ها بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور حجت السلام و المسلمین استاد تراشیون برگزار می شود که اولین جلسه آن به حمد الله با استقبال گسترده مردم روبه روشد.

رمضانی درپایان گفت: در کنار این کارگاهها نمایشگاه کتاب با موضوع ازدواج و خانواده نیز برگزار می شود که علاقمندان میتوانند جدیدترین کتب منتشر شده در این زمینه را با تخفیف ویژه از این نمایشگاه خریداری نمایند.
نظر شما