نماینده مجلس شورای اسلامی:

سالن ورزشی بسیج در منطقه نیروگاه قم احداث می‌شود

۱۳۹۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۰۵:۰۹
کد خبر: ۱۸۹۰۳۳
سالن ورزشی بسیج در منطقه نیروگاه قم احداث می‌شود
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از احداث سالن ورزشی بسیج در منطقه نیروگاه قم خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احمد امیرآبادی فراهانی در جمع بسیجیان حوزه مقاومت سید معصوم(ع) و مدال آوران مسابقات استانی جوجیتسو با اشاره به تلاش مذبوحانه دشمنان برای منحرف ساختن نوجوانان و جوانان از مسیر دین و انقلاب اظهار کرد: نقش بر آب شدن برنامه‌های دشمنان به خاطر علاقمندی جوانان به آموزه‌های دینی، ائمه اطهار(ع) و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیج شجره طیبه است و هر جا به حضور بسیج نیاز بوده حضور پیدا کرده است، ابراز کرد: کسانی که انقلاب را دوست دارند، هر چند پرونده‌ای در بسیج نداشته باشند، ولایی و بسیجی هستند.

وی با اشاره به ایستادگی نوجوانان و جوانان در مقابل دشمنان در طول هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: بیشترین شهیدان از قشر دانش‌آموز جامعه هستند که این نشان از این دارد که آنها وظایف خود را خوب شناختند و به خوبی به آنها عمل کردند و امروز همه ما وظایف سنگینی در قبال خون شهدا داریم.

امیرآبادی توجه جوانان به تحصیل، تهذیب و ورزش را در راستای عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری عنوان کرد و بیان کرد: افراد ورزشکار، با ایمان و سالم موجب ساختن جامعه‌ای آرمانی و سالم می‌شوند و آینده کشور را با علم و دانش و معنویت خود می‌سازند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مدال‌ها و مقامات کسب شده توسط بسیجیان ورزشکار حوزه مقاومت سید معصوم (ع) ناحیه امام رضا(ع) در رشته جوجیتسو عنوان کرد: ما باید با بهره‌گیری از ظرفیت بالای بسیج، زمینه رسیدن نوجوان و جوانان به مقامات عالی ورزشی، اخلاقی و علمی را فراهم سازیم.

وی در ادامه به فرهنگ ارزشی اهالی منطقه نیروگاه قم و حضور چشمگیر آنان در مراسم و مناسبات اجتماعی، سیاسی به ویژه نماز جمعه اشاره کرد و گفت: هر چه در بین جوانان این منطقه حضور پیدا می‌کنیم، بیشتر به ظریف موجود در منطقه  نیروگاه پی می‌بریم و علاقمندی و حضور چشمگیر نوجوانان و جوانان منطقه در برنامه‌های ورزشی و مراسمات گوناگون، وظیفه سنگینی را بر روی دوش مسئولان استان قرار می‌دهد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از عملکرد برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و دیگر فعالیت‌های بسیج در منطقه نیروگاه خطاب به شهردار منطقه 2 تاکید کرد: در صورت اعطاء زمین، امکانات ساخت سالن ورزشی بسیج با همکاری وزارت ورزش و جوانان تخصیص داده خواهد شد و امیدواریم تا دهه فجر، بهره‌برداری از سالن ورزشی بسیج محقق در این منطقه شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز