شهردار قم خبر داد

درس خارج فقه مدیریت شهری در قم برگزار می‌شود

۱۳۹۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۳۲:۵۹
کد خبر: ۱۸۹۱۳۵
درس خارج فقه مدیریت شهری در قم برگزار می‌شود
شهردار قم از برگزاری درس خارج فقه مدیریت شهری در قم توسط آیت‌الله اراکی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم، محمد دلبری در جلسه‌ای که با حضور دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در شهرداری قم برگزار شد، گفت: موضوع مدیریت شهری امر مهمی است که باید روز به روز به آن توجه داشته و در گسترش علم آن تلاش کنیم.

وی اذعان داشت: قم به عنوان ام‌القرای جهان تشیع باید در این موضوع وارد شود و با پرداختن به امر مدیریت شهری اسلامی بکوشد تا الگویی برای دیگر شهرها باشد.

شهردار قم خاطرنشان کرد: باید مدیریت شهری اسلامی و آن موضوعی که در فقه اسلامی مورد تاکید است، گسترش پیدا کند و بکوشیم تا روز به روز در این زمینه پژوهش‌های کاربردی صورت گیرد.

وی یادآور شد: موضوع درس خارج فقه مدیریت شهری امر مهمی است که می‌تواند در این راستا کارساز باشد و در این زمینه از آیت‌الله اراکی دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی استفاده خواهیم کرد.

دلبری تصریح کرد: علاوه بر طلاب، کارشناسان مدیریت شهری نیز می‌توانند در این درس شرکت کنند تا با موضوع مدیریت شهری اسلامی بیش از گذشته آشنا شوند.

وی عنوان داشت: این موضوع به قدری جذاب و مهم است که کارشناسان شهری دیگر کلانشهرها نیز حضور خواهند داشت تا از مباحث آن بهره‌مند شوند.
نظر شما