دبیر اجرایی كانون دفاتر پیشخوان دولت:

۱۶ هزار دفتر پیشخوان دولت در کشور فعالیت می‌کنند

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۹:۱۶:۲۴
کد خبر: ۲۰۱۳۳۵
۱۶ هزار دفتر پیشخوان دولت در کشور فعالیت می‌کنند
دبیر اجرایی كانون دفاتر پیشخوان دولت از فعالیت 16 هزار دفتر شهری و روستایی برای خدمات رسانی مطلوب‌تر به مردم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی فلاح در مراسم گرامیداشت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و اجرای فاز نخست هوشمندسازی شهر قم كه در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، اظهار كرد: ۱۶ هزار دفتر پیشخوان در سراسر كشور موجب اشتغال‌زایی برای ۷۰ هزار نفر از جمله در ۱۰ هزار روستا شده‌اند.

وی افزود: در آخرین جلسه كاربری دفاتر پیشخوان دولت، عنوان شد كه این دفاتر اقدامی بسیار خوب از سوی دولت دهم بوده است كه دولت یازدهم با جدیت آن را دنبال خواهد كرد؛ نمونه این دفاتر در دیگر كشورها مورد مطالعه قرار گرفته تا در ایران به بهترین نحو به ارائه خدمات بپردازیم.

دبیر اجرایی كانون دفاتر پیشخوان دولت با بیان اینكه خدمات گسترده‌ای از طریق دفاتر پیشخوان در اختیار مردم قرار گرفته است، گفت: تولید بنزین در ایران لیتری بیش از ۳ هزار تومان برای دولت تمام می‌شود، تعامل دفاتر پیشخوان با شهرداری‌ها موجب می‌شود روزانه بیش از ۵۰۰ هزار سفر درون‌شهری به واسطه ارائه خدمات در دفاتر پیشخوان صرفه‌جویی شود كه این امر به نوبه خود در كاهش مصرف بنزین تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: ۱۲ میلیون تراكنش انجام شده توسط دفاتر پیشخوان معادل صرفه‌جویی روزانه یك میلیون لیتری بنزین در كشور شده است كه نگاهی به همین آمار، گویای تاثیر گسترده‌ای است كه دفاتر پیشخوان بر صرفه‌جویی در سرمایه ملی و ارتقاء وضعیت سلامت اجتماعی است.

فلاح با تاكید بر گشوده شدن باب خدمت‌رسانی بیشتر از سوی شهرداری‌ها به مردم با واسطه دفاتر پیشخوان خاطرنشان كرد: امیدواریم بتوانیم با حمایت و مساعدت شهردار قم، مدیریت شهری، شورای اسلامی شهر و مسئولان استان قم، زمینه كاهش ترددهای بی مورد را در شهر كریمه اهل بیت(ع) فراهم كنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز