رییس مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما خبر داد

انجام ۸۰۰ پژوهش در مركز پژوهش‌های صداوسیما

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۷:۵۱:۰۰
کد خبر: ۲۰۶۳
انجام ۸۰۰ پژوهش در مركز پژوهش‌های صداوسیما
رییس مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما گفت: مرکز پژوهش‌ها 800 پژوهش کاربردی، بنیادی، نظری و توسعه‌ای در قالب کتاب و نشریه‌ها منتشر كرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسین گودرزی در هم‌اندیشی پژوهشگران دین و رسانه گفت: هفته پژوهش نشانه اهتمام به فرهنگ سازی پژوهش در کشور بوده و تجلیل از پژوهشگران از مسایل جانبی است.


وی ادامه داد: ما به عنوان پژوهشگران عرصه دین و رسانه جمع شده‌ایم تا در راستای وظایف خود تلاش نماییم.


گودرزی گفت: ساختارهای پژوهشی در 2 سه دهه اخیر افزایش چشمگیری داشته و این یک افتخار برای جمهوری اسلامی است و حتی در خارج از ایران پژوهش دین و رسانه به مرکز پژوهش های اسلامی تعلق دارد.


رییس مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما بیان کرد: مرکز پژوهش ها 800 پژوهش کاربردی، بنیادی، نظری و توسعه ای در قالب کتاب و نشریه ها منتشر كرده است.


وی خاطر نشان کرد: اداره پژوهش های بنیادی، اداره کل پژوهش های تولید کاربردی و در کنار آن 9 گروه پژوهشی و توزیع پروژه های پژوهشی، تشکیل شورای پژوهشی به عنوان مرجع قبول و نظارت پژوهش ها تشکیل شده که متشکل از متخصیین داخل و خارج مرکز است.


گودرزی در ادامه از تشکیل شورای نظارت بر آثار مرکز، راه اندازی نشریه الکترونیک، تعین مشاور رسانه ای برای پژوهش ها، پایگاه اطلاع رسانی، تأسیس انتشارات مرکز، تأسیس مدیریت ارتباطات، راه اندازی مدیریت نقد و بررسی رسانه، ارتقاء جایگاه مدیریت فیلمنامه، فصلنامه دین و رسانه، نشریه استنادی و مرجع با محوریت دین و رسانه و انتشار 6 فصلنامه یک نشریه و یک ماهنامه خبر داد.


وی گفت: این هفته برای اکرام پژوهش بوده و باید آگاه باشیم که با آسیب های فراوانی روبه‌رو و برای عبور از این مشکلات نیازمند حمایت بخشهای مختلف هستیم.


رییس مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما افزود: باید به اصلاح نرخ نامه ها، آموزش ها، بودجه و امکانات، ساختار و تحولات عمیق به پژوهش های رسانه ای به عنوان ضرورت بنگریم.

نظر شما