آیت‌الله حسینی بوشهری:

روز قدس، زمان رسوایی صهیونیست‌ها و مدعیان دروغین حقوق بشر است

۱۳۹۳/۰۵/۰۳ - ۰۵:۰۴:۳۸
کد خبر: ۲۰۶۳۸۰
روز قدس، زمان رسوایی صهیونیست‌ها و مدعیان دروغین حقوق بشر است
مدیر حوزه‌های علمیه گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس، چهره زشت رژیم صهیونیستی و اربابانش را که در پشت برنامه‌های دروغین حقوق بشر پنهان شده‌اند برای جهانیان نمایان‌ می‌کند.
به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری با تاکید بر لزوم حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: شرایط راهپیمایی روز جهانی قدس امسال با سال‌های گذشته متفاوت است، چرا که در این ایام متاسفانه شاهد اوج جنایت‌های وحشیانه صهیونیست‌ها هستیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس در ماه مبارک رمضان و در حالی که مردم مظلوم و بی‌پناه غزه در حالت روزه هستند، نشانگر اوج قساوت و سنگدلی این رژیم جعلی است.

مدیر حوزه‌های علمیه با بیان اینکه امروز دنیا شاهد نقض حقوق بشر و جنایت‌های سهمگین دشمنان بشریت است، افزود: ما بر اساس رسالت دینی و اسلامی با حضور در راهپیمایی روز قدس، از مردم مسلمان زیرظلم و ستم قرار گرفته فلسطین دفاع می‌کنیم و از آزادسازی قبله اول مسلمانان که در اشغال صهیونیست‌ها است، حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد.

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه با تاکید بر اینکه حضور مردم انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهان قدس، نشانگر اعلام نفرت و انزجار نسبت به جنایات صهیونیست‌هاست تصریح کرد: این حضور می‌تواند چهره زشت رژیم صهیونیستی و اربابانش را که در پشت برنامه‌های دروغین حقوق بشر پنهان شده‌اند برای جهانیان نمایان‌تر کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: حضور زن و مرد و پیر و جوان ما در راهپیمایی روز قدس نشانگر این است که ملت مسلمان ایران با همه توطئه‌هایی که از ناحیه دشمنان در قالب تهدید تا تحریم صورت می‌گیرد حاضر نیست دست از رسالت اصلی خود که مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم است، بردارد.

آیت‌الله حسینی بوشهری تاکید کرد: انتظار این است که امت اسلامی ما پرخروش‌تر از سال‌های گذشته برای ادای دین و تکلیف در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند و  خشم و انزجار خود را از جنایات صهیونیست‌ها اعلام کنند.
نظر شما