شورای مشورتی اصلاح طلبان قم:

روز قدس، روز حمایت از مظلومان فلسطین است

۱۳۹۳/۰۵/۰۳ - ۱۴:۵۳:۵۰
کد خبر: ۲۰۶۴۲۲
روز قدس، روز حمایت از مظلومان فلسطین است
شورای مشورتی اصلاح طلبان استان قم با صدور بیانیه ای ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، از اقشار مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی با شکوه روز قدس دعوت کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در این بیانیه آمده است: پیامبررحمت وعزت، حضرت محمد (ص) فرمود: هر کس فریاد کمک خواهی یک مسلمان را بشنود و به او کمک نکند، دیگر مسلمان نیست و من او را مسلمان نمی‏دانم.

بیانیه ادامه یافت: غزه آزمونگاهی است که بسیاری از مدعیان حقوق بشر در آن مردود شده اند، غزه جایی است که انسانیت وکرامت انسانی در معرض محک قرار می گیرد و مسلمان واقعی بودن باز هم مظلوم واقع می شود.

در این بیانیه آمده است: آن چه که امروز در غزه می بینیم نه تنها جنایت، آتش، خون، و کودکان، زنان و مردان بی گناه کشته شده هست که معیاری است برای تردید در داشتن غیرت و شرافت انسانی و مسلمانی کسانی که سکوت کرده اند، غزه تکه ای از پیکره اسلام است؛ پیکره ای که امروز جای جای آن مورد هجوم کینه ،نفاق ،تفرقه و جهالت محض قرار گرفته است.

در بخش دیگر بیانیه آمده است: اسراییل این مصداق بارز تروریسم دولتی، به نسل کشی مردمانی روی آورده است که تنها گناه آنان مسلمانی و دفاع از میهن شان و آزادی خواهی است.

در بیانیه این تشکل سیاسی اصلاح طلب اضافه شده است: روز قدس، روز اسلام است ، روز همبستگی ، وحدت و میعادگاهی برای حمایت وهمدلی همه مسلمانان جهان از یکدیگر، و روز شکست تفرقه و رمز پیروزی و اتحاد جهان اسلام است.

بیانیه با اشاره به اینکه روز قدس به فرمان حضرت امام خمینی (ره ) بنیان گذاشته شد آمده است: امروز ما نیز به تاسی از این ابتکار عمل آن مراد سفر کرده مان، معتقدیم که برای ایرانی بودن ، مسلمان بودن و البته انسان بودن مرز های جغرافیایی تنها تعیین کننده و ملاک نیست و مرز ما ، مرز دل های ما و مرز دینی و آیینی و البته انسانی ماست.

بیانیه افزوده است: به همین دلیل در روز قدس همگان با هم فریاد وحدت آفرین حمایت از مظلومین مسلمان در سراسر دنیا و بویژه فلسطین و لبنان و عراق را سرمی دهیم.

در بیانیه شورای مشورتی اصلاح طلبان استان قم آمده است: این نهاد ضمن ابراز همدردی با ملت مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات ددمنشانه رژیم منحوس اسراییل ، از عموم مردم ایران به ویژه اصلاح طلبان کشور برای حضور پرشور در حماسه راهپیمایی روز قدس، دعوت می کند تا این یکپارچگی ویک ندایی ملت های مسلمان در سراسر دنیا وایران عزیز، پایانی برمظلومیت وجنایت و آغازی بر وحدت باشد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز