مخترع سیستم كنترل دستگاه‌های صنعتی از طریق تلفن

برای تولید انبوه مشكل داریم

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۶:۱۲:۰۰
کد خبر: ۲۰۸۹
برای تولید انبوه مشكل داریم
مخترع سیستم كنترل دستگاه‌های صنعتی از طریق تلفن گفت: با وجود تایید بنیاد ملی نخبگان برای اختراع سیستم كنترل دستگاه‌های صنعتی به وسیله تلفن موفق به تولید انبوه نشدیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمد تقی مولایی مخترع سیستم كنترل دستگاه‌های صنعتی از طریق تلفن با اشاره به اختراع سیستم كنترل دستگاه‌های صنعتی از طریق تلفن درباره اختراع خود گفت: وقتی كه این سیستم را روی دستگاه‌های صنعتی نصب كنیم می‌توانیم تمام اقداماتی را كه به وسیله دستگاه انجام می‌شود از طریق تلفن انجام دهیم و با این روش هیچ محدودیتی در روند كاری ایجاد نمی‌شود.

وی گفت: در این سیستم حتی خطاهایی كه ممكن است اپراتور داشته باشد، از بین رفته و به صفر می‌رسد.

این مخترع قمی بیان داشت: این سیستم در یك محدوده كوچك تر همانند یك كامپیوتر عمل می کند و قابلیت برنامه‌ریزی دارد و خطاهای دستگاه‌ را به صورت پیامك یا تماس به اپراتور اعلام می‌كند.

وی با بیان اینكه حتی امكان خاموش و روشن كردن دستگاه‌های صنعتی از طریق این وسیله وجود دارد، گفت: برای ساخت این سیستم حدود 9 ماه كار تحقیقاتی انجام دادیم و دو ماه نیز كار ساخت آن به طول انجامید.

مولایی با بیان اینكه این اختراع به ثبت رسیده است، بیان داشت: این اختراع با وجود اینكه دارای تاییدیه علمی از بنیاد نخبگان است و جزو طرح‌های برگزیده بوده است، ولی به تولید انبوه نرسیده است.

وی یكی از مشكلات موجود برای استفاده از این اختراع، قدیمی‌ بودن دستگاه‌های كارخانجات صنعتی عنوان كرد و گفت: حمایت‌های لازم از این طرح نشده است و ما برای اجرایی شدن این پروژه 30 میلیون ریال هزینه كردیم اما فقط همین مقدار از ما حمایت شد كه رقم بسیار پایینی بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز