به مناسبت هفته پژوهش؛

نخستین نمایشگاه آثار پژوهشی در قم افتتاح می‌شود

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۲:۱۹:۰۰
کد خبر: ۲۱۱۱
نخستین نمایشگاه آثار پژوهشی در قم افتتاح می‌شود
نخستین نمایشگاه آثار پژوهشی معلمان و دبیران پژوهنده همزمان با هفته پژوهش برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، اکبر حیدری معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم از برگزاری نخستین نمایشگاه آثار پژوهشی معلمان و دبیران پژوهنده همزمان با هفته پژوهش خبر داد.

وی با بیان اینکه انجام کارهای پژوهشی در برنامه‌های آموزش و پرورش جایگاه خود را یافته است، گفت: حضور معلمان و دانش‌آموزان در طرح‌هایی نظیر اقدام‌پژوهی دلیلی بر صدق این گفتار است.

حیدری ادامه داد: فعالیت معلمان و دانش‌آموزان در فعالیت‌ها و اقدامات تحقیقاتی و پژوهشی باعث ارتقاء سطح علمی آنان خواهد شد.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به نامگذاری چهارم تا نهم دی به نام هفته پژوهش یادآور شد: تجلیل و تشویق معلمان و رابطین پژوهنده مدارس، تجلیل از دانش‌آموزان پژوهشگر و فناور، برگزاری نمایشگاه آثار پژوهشی، ارسال کتاب «پژوهش در عمل» به مدارس و... از برنامه‌هایی است که در این هفته اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه ویژه پژوهش تصریح کرد: در این نمایشگاه آثار و طرح‌های پژوهشی فرهنگیان پژوهنده در حوزه تعلیم و تربیت، طرح‌های پژوهشی پایان‌نامه‌ها و... به نمایش گذاشته می‌شود.

حیدری گفت: این نمایشگاه در مرکز تحقیقات فرهنگیان واقع در 30 متری هنرستان از ساعت 9 صبح تا 18 بعدازظهر برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

وی تصریح كرد: از سخنرانانی برای حضور در برنامه‌های هفته پژوهش دعوت شده که از آن جمله می‌توان به بهرام محمدیان معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش اشاره كرد.

نظر شما