حدادعادل در قم سخنرانی می‌كند

تجمع مردم ولایی قم همزمان با سالروز حماسه ۹ دی

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۳:۰۰
کد خبر: ۲۱۳۰
تجمع مردم ولایی قم همزمان با سالروز حماسه ۹ دی
مردم قم و دسته‌های عزاداری همزمان با نهم دی ماه در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) تجمع كرده و از حریم ولایت دفاع خواهند كرد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: 9 تا 19 دی به عنوان دهه بصیرت باید نامگذاری كرد و باید در این دهه بر بصیرت افزایی خود كوشید.

نصرت‌الله لطفی تصریح كرد: 9 دی استثنایی‌ترین روز در تاریخ كشور است و روزی بود كه مردم با هوشیاری و صلابت در صحنه حاضر شده و از كیان و نظام اسلامی ایران مقتدرانه دفاع كردند.

وی ابراز داشت: باید در این روز و این دهه اقدامات بصیرتی را افزایش داده و با همایش‌های مختلف كوشید تا در زنده نگه داشتن نام 9 دی و بصیرت مردم قدم‌های مثبتی برداشته شود.

لطفی گفت: یكی از برنامه‌های مهم تجمع مردمی ولایی قم است كه همزمان با نهم دی‌ماه در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) انجام خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم ابراز داشت: این برنامه از ساعت 15 آغاز شده كه در آن غلامعلی حدادعادل به سخنرانی خواهد پرداخت.

پرپایی یاداره شهدای فتنه 88 در قم

وی ابراز داشت: پیش از برگزاری این مراسم مردم در گلزار شهدای قم حاضر شده و یاد و خاطره شهدای فتنه 88 را گرامی خواهند داشت و پس از آن به صورت دسته‌های عزاداری به سوی حرم مطهر حركت می‌كنند.

لطفی اذعان داشت: همچنین در این دهه سلسله نشست‌های بصیرتی نیز از سوی مردم در قم برگزار شده كه نخستین جلسه دهم دی ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام سعیدی نماینده رهبر فرزانه انقلاب در سپاه خواهد بود.

دیدار مردم قم با رهبر فرزانه انقلاب

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: مهمترین برنامه این دهه دیدار مردم قم در 19 دی ماه با رهبر فرزانه انقلاب خواهد بود كه با ایشان تجدید بیعت خواهند كرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز