آیت‌الله علوی گرگانی:

مردم در ۹دی از ولایت فقیه دفاع كردند

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۱۷:۴۵:۰۰
کد خبر: ۲۲۶۷
مردم در ۹دی از ولایت فقیه دفاع كردند
یكی از مراجع عظام تقلید قم با اشاره به یوم‌الله 9 دی گفت: مردم با حضور با بصیرت خود در این روز از ولایت فقیه دفاع كرده و جواب دشمنان را دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله سیدمحمد علوی‌گرگانی امروز در دیدار فرماندهان و مسوولان سپاه پاسداران، با اشاره به یوم‌الله 9 دی گفت: یوم‌الله به روزی می‌گویند که در آن قدرت خدا نمود پیدا می‌کند و انسان‌ها را یاری می‌رساند؛ این قدرت خدا بود که جریان فتنه را ناکام ساخت و انقلاب را حفظ کرد.

وی تصریح كرد: در 9 دی 88 این اتفاق افتاد و مردم ولایی با قدرت از نظام اسلامی ایران دفاع كردند.

استاد حوزه علمیه قم گفت: 9دی حماسه‌ای خودجوش بود که در آن مردم وفاداری و پشتیبانی خود را از ولایت فقیه به همگان نشان دادند.

وی با یادآوری سخن حضرت امام‌(ره) که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد، خاطرنشان کرد: اگر در جامعه اسلامی رهبری ولایت فقیه باشد، تفرقه ایجاد نمی‌شود، در غیر این صورت، هر شخص و گروهی، هر کاری که دوست داشته باشند، انجام می‌دهند که این آغازی برای نابودی جامعه خواهد بود.

این مرجع تقلید با تأکید بر این که حفظ انقلاب وظیفه‌ای بر دوش همه است،‌گفت: ما باید این انقلاب را برای نسل‌های آینده نگه داریم و نگذاریم دشمن با تضعیف ولایت فقیه، آسیبی به آن بزند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز