آیت‌الله نوری همدانی:

بصیرت مردم و ولایت فقیه موجب از بین رفتن فتنه سال گذشته شد

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۱۷:۳۹:۰۰
کد خبر: ۲۲۷۲
بصیرت مردم و ولایت فقیه موجب از بین رفتن فتنه سال گذشته شد
یكی از مراجع عظام تقلید قم تأكید كرد: تنها چیزی که توانست فتنه سال گذشته را خنثی سازد، ولایت فقیه و حضور با بصیرت و خود جوش مردم در صحنه فتنه سال گذشته بود.
به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله نوری همدانی، امروز در دیدار جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تأكید بر ضرورت شناخت زمان گفت: شناخت کامل زمان ریشه در تاریخ دارد و باید زمان گذشته را در نظر بگیریم تا حوادث زمان خود را به خوبی تحلیل کنیم.

وی به تبلیغات دشمن علیه نظام اسلامی ایران اشاره كرد و گفت: چون اسلام دین ظلم ستیز است دشمنان می‌خواهند آن را به حاشیه بکشند و مردم را مانند دوران طاغوت به عقب ماندگی فرهنگی و اقتصادی دچار کنند.

این مرجع تقلید در ادامه به حماسه و یوم‌الله 9 دی اشاره كرد و بیان داشت: یكی از اقدامات دشمن علیه كشور در زمان فتنه رخ داد و دشمنان با تمام توان كوشیدند تا به اهداف شوم خود برسند.

وی ابراز داشت: آنها از سایت‌ها و ماهواره‌های خود استفاده كردند و شب و روز تلاش می کنند.

آیت‌الله نوری‌همدانی گفت: بصیرت و هوشیاری مردم موجب شد تا فتنه‌گران رسوا شده و به اهداف خود نرسند.

این مرجع تقلید تاكید كرد: تنها چیزی که توانست جلوی این فتنه را بگیرد ولایت فقیه و حضور با بصیرت و خود جوش مردم در صحنه فتنه سال گذشته بود و مردم تا زمانی که پشتوانه ولایت فقیه باشند از طوفان حوادث در امان هستند و سر بلند و پیروز از میدان امتحان خارج می شوند.

آیت‌الله نوری‌همدانی بر رفع مشكلات مردم تاكید كرد و گفت: باید همواره در خدمت مردم بود زیرا این مردم بوده‌اند كه از نظام اسلامی ایران بارها و بارها دفاع كرده و حامی نظام بوده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز