استاد حوزه علمیه قم:

۹ دی سركوبی فتنه‌گران را به همراه داشت

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۱۳:۱۴:۰۰
کد خبر: ۲۲۹۱
۹ دی سركوبی فتنه‌گران را به همراه داشت
حجت‌الاسلام محمد تابش با اشاره به حماسه 9 دی گفت: در این روز مردم با حضور با بصیرت خود سركوبی فتنه‌گران را به ارمغان آوردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام محمد تابش استاد حوزه علمیه قم گفت: در واقعه عاشورا، جریان‌های فراوانی چون بنی‌امیه، بازماندگان خوارج، و برخی فریب خوردگان سیاسی مقابل امام حسین(ع) صف‌آرایی کردند که امروز نیز ادامه همان جریان‌ها مقابل اسلام و انقلاب ایستاده‌ است.

وی افزود: امروز وهابیت، همان بازماندگان بنی‌امیه است که با حمایت‌های خود از جریان ضد انقلاب تلاش در نابودی شیعیان دارند.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران، با توجه به تأکیدات امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب، دنبال اتحاد میان شیعه و سنی است؛ در این میان، برخی اهل سنت، تمایلی به این اتحاد ندارند. بنابراین، به سادگی فریب فرقه وهابیت را می خورند و نقشه‌های آنان را در نابودی نظام، اجرا می‌کنند.

حجت‌الاسلام تابش با اشاره به وظایف امروز شیعیان در جامعه اسلامی خاطرنشان کرد: ما باید بصیرت سیاسی خود را افزایش دهیم و به رهبر فرزانه انقلاب اعتماد کنیم و تشخیص او را درست بدانیم.

وی در ادامه 9دی را حرکت مردم با بصیرت برای سرکوبی فتنه‌گران برشمرد و گفت: سخنان رهبر فرزانه انقلاب در نماز جمعه،‌ بیشتر توان فتنه‌گران را گرفت و مردم را بیدار کرد. زمانی که مردم چهره واقعی فتنه‌گران را در روز عاشورا مشاهده کردند، دیگر تحمل نکردند و 9دی به وقوع پیوست.

وی افزود: البته باید بدانیم که این فتنه گران به صورت کامل سرکوب نشده‌اند و هر گاه فرصتی به دست آوردند، در پی ضربه زدن به این نظام هستند؛ از این رو باید مراقب بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز