رئیس کمیته اخلاق فوتبال:

برنامه ۹۰ حریم‌های شرعی و فقهی را رعایت کند

۱۳۹۳/۰۷/۲۷ - ۱۷:۵۳:۳۴
کد خبر: ۲۳۰۳۱۲
برنامه ۹۰ حریم‌های شرعی و فقهی را رعایت کند
رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه در برنامه ورزشی 90 از افراد به صورت مستقیم نام برده می‌شود، گفت: حریم‌های شرعی و فقهی در این برنامه باید رعایت شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی‌اکبر محمدزاده در حاشیه دیدار با‌ آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری امام جمعه قم در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: نظارت بر مسابقه‌های فوتبال در 90 دقیقه بر عهده کمیته انظباتی و نظارت بر حاشیه‌های بیرون از زمین بازی بر عهده کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال است.

*معافیت 27 بازیکن در رشته فوتبال
وی با اشاره به اینکه معافیت 27 بازیکن در رشته فوتبال صادر شده است، اضافه کرد: این بازیکن‌ها در روزهای سه‌شنبه و یکشنبه دفاعیات خود را ارائه خواهند داد و وضعیت پرونده آن‌ها بررسی خواهد شد.

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال کشور با بیان اینکه نتایج کارگروه بررسی ورزشکاران دارای معافیت بر اساس رای‌گیری اعضا این کارگروه اعلام خواهد شد، گفت: افراد مذکور نباید خلاف‌های خود را افرایش دهند زیرا دچار مشکلات بیشتری خواهند شد.

*به دنبال مچ گیری نیستیم
وی به وظایف کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال کشور اشاره کرد و ادامه داد: این کمیته به دنبال مچ‌گیری نیست بلکه به دنبال دست‌گیری افراد است.

محمدزاده از کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال کشور به عنوان تامین کننده سلامت این رشته ورزشی نام برد و تاکید کرد: اگر افرادی که در عرصه ورزش تخلفی را انجام داده‌اند، جرم‌هایشان احراز شود بر طبق قانون مجازات خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در برنامه ورزشی 90 از افراد به صورت مستقیم نام برده می‌شود، افزود: حریم‌های شرعی و فقهی در این برنامه باید رعایت شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز