جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران:

آمریكا فاقد درایت و تفكر راهبردی است

۱۳۹۳/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۵:۰۶
کد خبر: ۲۳۹۱۳۵
آمریكا فاقد درایت و تفكر راهبردی است
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران بیان داشت: آمریكایی‌ها با آموزش و تجهیز گروه‌های مسلح در سوریه تلاش می‌كردند تا در برابر دولت سوریه ایستادگی كنند.
به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سردار حسین سلامی امروز در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم در حرم مطهر گفت: سپاه همواره در راستای مقابله با توطئه‌های دشمن گام برداشته و در تلاش است تا اراده دشمن را شكسته و توطئه‌ها را خنثی كند.

وی ابراز داشت: سپاه اراده دشمن را از بین برده و همه آنها را خنثی كرده است و با توكل به خداوند می‌كوشد تا در راستای اهداف نظام اسلامی تلاش داشته باشد.

سردار سلامی با اشاره به شكل گیری بسیج مستضعفین گفت: این بسیج فرمولی از انقلاب برای مقابله با توطئه‌های دشمن بود و بسیج به سرعت در باور مردم ریشه كرده است و بسیج به سرعت در باور مردم ریشه كرده و به یك الگوی بی سابقه از جهاد مردمی تبدیل شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به تفكر بسیجی اذعان داشت: تفكر بسیجی امروزه در جامعه رواج پیدا كرده و این تفكر پرورش یافته و به سدی برای مقابله با توطئه‌های دشمن تبدیل شده است. 

سردار سلامی تصریح كرد: بسیجیان تعلیم یافته مكتب وحی هستند و همگان باید بدانند كه قدرت بزرگ خداوند است و همه قدرت‌ها در برابر خداوند پوچ هستند.

وی با تشریح تفكر بسیجی گفت: تفكر بسیجی یعنی تكیه نكردن به ظالمان و این مطلب را بسیجیان با همه وجود اعتقاد داشته و به آن رسیده‌اند كه این برگرفته از مكتب وحی است.

سردار سلامی تاكید كرد: بسیج جندالله است و همه دستورات اسلامی را رعایت می كند و به دنبال پوشاندن لباس عزت بر تن مسلمانان خواهد بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تاكید بر عزت مسلمانان گفت: هر كس كه لباس جهاد را از تن در بیاورد، عزت خود را از دست داده است و بسیج هیچ گاه اجازه از بین رفتن این عزت را نخواهد داد.

وی ادامه داد: بسیج الگوی تواضع در برابر مسلمانان است اما در برابر دشمنان با سربلندی وارد عرصه شده و اجازه تحركی به آنها را نخواهد داد.

سردار سلامی عنوان داشت: بسیج در راه خدا جهاد می‌كند و از ملامت هیچ ملامت كننده‌ای هم هراس ندارد و هیچ گاه جا پای شیطان نخواهد گذاشت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: بسیج پرچمدار پاكیزگی و مقابله با تبعیض در جامعه است و با گذشت و ایثار و بی اعتنایی به مسائل دنیوی به مقابله با دشمنان پرداخته‌اند.

وی به مقوله بسیج جهانی اشاره كرد و گفت: امروز این بسیج صدها كیلومتر آن سوتر از مرزهای جمهوری اسلامی در حال مبارزه با دشمن است و به بركت تفكر انقلاب اسلامی ایران، پرچم مبارزه با دشمنان جهان اسلام در نقاط مختلف برافراشته شده است.

سردار سلامی به موضوع داعش اشاره كرد و گفت: داعش دست پرورده آمریكا است و می‌خواهد از آن طریق به اسلام ضربه وارد كرده و چهره اسلام را خشن جلوه دهد.

وی بیان داشت: آمریكایی‌ها با آموزش و تجهیز گروه‌های مسلح در سوریه تلاش می‌كردند تا در برابر دولت سوریه ایستادگی كنند اما امروز این گروه ها به دشمن آمریكا مبدل شده كه نشان دهنده عدم درایت و تفكر راهبردی آنهاست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به موضوع مذاكرات گفت: در خصوص مذاكرات نیز ما در حال حاضر با دشمن در حال نبرد هستیم كه نمایندگان ایران در این مذاكرات باید الگو گیری از بسیجیان در برابر زیاده خواهی دشمن ایستادگی خواهند كرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز