آیت الله نوری‌همدانی:

بیداری اسلامی در جهان سبب اتحاد مسلمانان در برابر دشمنان می‌شود

۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۱۶:۱۰:۰۲
کد خبر: ۲۶۰۵۶۴
بیداری اسلامی در جهان سبب اتحاد مسلمانان در برابر دشمنان می‌شود
یکی از مراجع تقلید گفت: وظیفه نخست علمای دینی در جامعه اسلامی، بیداری مردم و پس از آن اتحاد مسلمانان در مقابل دشمنان است.
به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی امروز در دیدار با شیخ ابراهیم زاکی زاکی رهبر شیعیان نیجریه اظهار کرد: آوازه شجاعت، دلیری و تعهد شما پیش از این به گوش مردم ایران رسیده است.

وی افزود: در این مدت شما با شجاعت و استقامت برای هدف خودتان در برابر دشمنان ایستاده‌اید و در این راستا توفیقاتی را برای جهان اسلام به ارمغان آورده‌اید.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه امروز دنیای اسلامی دشمنان فراوانی دارد گفت: شکل فعالیت دشمنان با یکدیگر متفاوت است و در این راستا در آمریکا و اروپا به فعالیت‌های اسلام‌هراسی می‌پردازند و در نیجریه بوکو حرام را تقویت کرده و در سوریه و عراق داعش و گروه‌های تکفیری فعالیت می‌کنند.

آیت‌الله نوری‌همدانی تصریح کرد: همه دشمنان اسلام علیه ایران با یکدیگر متحد شده‌اند از این رو باید مسلمانان با یکدیگر متحد باشند و با برگزاری جلسات مختلف توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) مسیر ائمه اطهار (ع) را ادامه ‌دادند، گفت: ائمه اطهار (ع) نخست مردم را نسبت به فعالیت‌های دشمنان آشنا می‌کردند و پس از بیداری مردم در مقابل دشمنان می‌ایستادند که وظیفه نخست در جامعه اسلامی بیداری مردم و پس از آن اتحاد مسلمانان در مقابل دشمنان است.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: شهید شدن سه فرزند شما نشان‌دهنده فداکاری و جهاد در مسیر الهی است و خداوند پاداش نیک به طور قطع برای شما و فرزندانتان در نظر می‌گیرند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز