شیخ ابراهیم زاکی زاکی در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی:

بیداری و اتحاد مسلمانان سبب یاس دشمن خواهد شد

۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۱۶:۱۴:۰۷
کد خبر: ۲۶۰۵۶۸
بیداری و اتحاد مسلمانان سبب یاس دشمن خواهد شد
رهبر شیعیان نیجریه گفت: بهترین عنصر برای مقابله با دشمنان بیداری و هوشیاری مسلمانان نسبت به اقدامات دشمنان است که این امر سبب عقب نشینی دشمنان از اقدامات شومشان می‌شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از قم، شیخ ابراهیم زاکی زاکی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به اینکه نهضت نیجریه برگرفته از نهضت امام خمینی (ره) است اظهار کرد: بهترین عنصر برای مقابله با دشمنان بیداری و هوشیاری مسلمانان نسبت به اقدامات آن‌ها است.

وی افزود: بیداری و هوشیاری مسلمانان جهان سبب اتحاد آنان با یکدیگر و عقب‌نشینی دشمنان از اقدامات شومشان می‌شود که در این راستا با الگوبرداری از امام خمینی (ره) به عنوان رهبر و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران می‌توان مردم را آگاه کرد.

رهبر شیعیان نیجریه بیان کرد: بیداری و هوشیاری مردم نیجریه در حال حاضر قابل لمس است و مردم مسلمان نیجریه به خوبی با اقدامات شوم دشمنان اسلام آگاه شده‌اند.

شیخ زاکی زاکی با اشاره به اینکه سه فرزندش در روز قدس به شهادت رسیده‌اند، گفت: یکی دیگر از فرزندانم نیز مجروح شده و اکنون در حال مداوا است.

رهبر شیعیان نیجریه به منظور زیارت از حرم کریمه اهل‌بیت (س) و حرم امام رضا (ع) و دیدار و گفت‌و گو با مراجع عظام تقلید به ایران سفر کرده است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز