رشد ۵/۲ برابری تولیدات تصویری حوزه هنری قم در سال ۱۳۹۳

۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۱۲:۳۴:۰۷
کد خبر: ۲۶۲۵۹۸
رشد ۵/۲ برابری تولیدات تصویری حوزه هنری قم در سال ۱۳۹۳
حوزه هنری استان قم تهیه‌کنندگی 10 فیلم داستانی را در سال 1393 به عهده داشته‌است.
به گزارش خبرگزاری برنا از قم، روح الله داوری مسئول واحد تصویری حوزه هنری استان قم در گفتگویی از تولید 10 فیلم داستانی توسط حوزه هنری تا پایان سال 1393 خبر داد که این تعداد نسبت به سال 1392 رشد 5/2 برابری داشته‌است. وی در خصوص اینکه این آثار در چه مرحله‌ای از ساخت هستند، گفت: در حال حاضر 5 فیلم مراحل تولید را پشت سر گذاشته‌اند.

داوری در ادامه سخنانش از این پنج فیلم  و کارگردانان آن یاد کرد: فیلم داستانی «زیر زمین» به کارکردانی اسماعیل میرزایی، داستانی «آرزو» به کارگردانی جواد مجیدلو و «هم‌پا» ساخته آقای قدیریان با موضوع دفاع مقدس، «تدبیر» ساخته روح الله بهرامی و فیلم «کارتکس» به کارگردانی سیف الله یزدانی با موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی مراحل ساخت را پشت سر گذاشته‌است.

وی همچنین برای علاقمندان به همکاری با حوزه هنری در زمینه ساخت فیلم گفت: این عزیزان می‌توانند فیلم‌نامه‌های پیشنهادی خود را با در نظر گرفتن الویت‌های موضوعی حوزه هنری که عبارتند از انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، بیداری اسلامی، سبک زندگی ایرانی اسلامی و ایران 1404، در اختیار واحد تصویری حوزه هنری قرار دهند تا پس از تصویب فیلم‌نامه، زمینه‌ی ساخت فیلم با حمایت حوزه هنری فراهم شود. 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز