سفر كاروان تدبیر و امید به قم؛

۴ هزار واحد مسکونی در قم افتتاح می‌شود

۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۰۷:۰۴
کد خبر: ۲۶۴۸۰۶
۴ هزار واحد مسکونی در قم افتتاح می‌شود
همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان قم 4 هزار واحد مسكونی در قم به بهره برداری می‌رسد.
به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مدیر کل راه و شهر سازی استان قم با اعلام افتتاح بیش از 4000 هزار واحد مسکن مهر در آستانه سفر ریاست محترم جمهور به قم گفت: با حضور مهندس مهر آبادی، قائم مقام وزیر در امور مسکن مهر، بیش از 4000 واحد مسکن مهر در قالب طرح تعاونی ها، قراردادهای سه جانبه و احیای بافت فرسوده در قم افتتاح می شوند
وی با اعلام خبر فوق گفت: مراسم افتتاحیه با حضور مهندس مهر آبادی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر و مسوولین استان برگزار و کلیه واحدهای مذکور تحویل مالکان آن خواهد شد.

محسن بهشتی در ادامه توضیح داد: واحد های مسکن مهر افتتاحیه در قالب طرح تعاونی ها، قراردادهای سه جانبه و احیای بافت های فرسوده می باشند.

وی ضمن ابراز رضایت از از روند پیشرفت فیزیکی ساخت دیگر واحدهای مسکن مهر گفت: با عنایت به تعهدات استانی این اداره کل جهت تکمیل چهل هزار واحد مسکن مهر، خوشبختانه تاکنون بیش از 34000 واحد مسکن مهر آماده و تحویل متقضیان شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قم گفت: با توجه به تحویل این 4000 واحد مسکن مهر به هم استانی های محترم، امیدواریم باقیمانده واحدهای مسکن مهر که تکمیل آن از تعهدات استانی این اداره کل می باشد حداکثر تا پایان نیمه اول سال 1394 آماده بهره برداری می شود.

وی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه این اداره کل در طرح ساخت و تحویل واحدهای مسکن مهر در سطح کشور در رتبه های اول تا سوم کشوری بوده است که جای دارد تا از همکاران ساعی در این امر تشکر نمایم.
نظر شما