سفر كاروان تدبیر و امید به قم؛

سفر رئیس جمهور به قم به اعتلای فرهنگ و هنر می‌پردازد

۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۵:۲۰
کد خبر: ۲۶۴۹۱۲
سفر رئیس جمهور به قم به اعتلای فرهنگ و هنر می‌پردازد
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به مناسبت سفر ریاست محترم جمهوری به قم بیانیه‌ای را صادر كرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در بیانیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم آمده است: مردم شریف و هنرمندان گرانقدر هم استانی؛ خداوند رحمان را شکرگزاریم که توفیق حضور در شهر مقدس قم ، همجواری با  حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و مسجد مقدس جمکران را شامل حالمان نمود.

خداوند منان را شاکریم که اکنون که نوبت میزبانی کاروان تدبیرو امید  به پرچمداری حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به استان قم رسیده است.

اکنون که  دلها ، سرشار از امید به آینده بهتراست ، فرصتی فراهم شده است تا  در دیدار فریاد گر اعتدال و اقتدار ، به اعتلای فرهنگ و هنر این جغرافیای بی نظیر که شاخصه برجسته اش تجلی تفکرات ناب تشیع علوی است بپردازیم. 

بدون تردید حضور حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه در این استان  در تلاقی به ظهور حماسی و پرشور مردم آگاه منشأ خیر و برکت وگشایشگر افق های جدید توسعه فرهنگی، هنری ، برای مردمی می باشد که در میدان های مختلف جهاد و دفاع از حریم ولایت و انقلاب، بزرگواری خویش را به اثبات رسانده اند.

در آستانه این سفر تاریخی از آحاد مردم متدین و فهیم به ویژه هنرمندان و فرهیختگان فهیم استان دعوت می کنیم  تا در مراسم استقبال و دیدار مردمی رییس جمهور که در روز چهارشنبه 6 اسفندماه 1393 برگزار می شود، حضور بهم رسانید. چشم انتظارحضور ارزشمندتان برای استقبال و دیدار با ریاست دولت تدبیر و امید هستیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز