مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم خبر داد

افزایش بهره وری در منابع طبیعی دستورالعمل سال ۹۰

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۷:۲۸:۰۰
کد خبر: ۳۴۲۹۶
افزایش بهره وری در منابع طبیعی دستورالعمل سال ۹۰
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم گفت: سال جهاد اقتصادی سال افزایش بهره وری در منابع طبیعی و آبخیزداری خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احمد عفتان با اشاره به سنت حسنه رهبر فرزانه انقلاب در نامگذاری سال ها عنوان داشت: این اداره کل در نظر دارد در ابتدای سال جاری برنامه ای منسجم جهت افزایش بهره وری در تمام بخش های این اداره کل را در طول سال 90 به اجرا بگذارد.

وی تاکید کرد: با نامگذاری سال 90 با عنوان سال جهاد اقتصادی، خط مشی تمام دستگاه ها و سازمان های کشور برای سال جاری مشخص شده است و تمامی مسئولان سعی دارند این عنوان در راس برنامه ها و در اولویت کارها واقع شود و به این موضوع با جدیت پرداخته شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم با تشریح جهاد اقتصادی در حوزه منابع طبیعی ابراز داشت: اگر چه تحولات اقتصادی به طور مستقیم با برنامه های این اداره کل در ارتباط نیست اما هزینه های غیر ضروری و ارزان تمام کردن طرح ها و پروژه های منابع طبیعی و آبخیزداری تا حد امکان، از شاخصه های رویکردهای امسال منابع طبیعی خواهد بود.

عفتان همکاری نزدیک اداره کل با سایر دستگاه های متولی امور اقتصادی را یاد آور شد و بیان داشت: در هم سویی با امر رهبری این اداره کل همکاری نزدیک و قابل توجهی را با کلیه بسترهای اقتصادی استان خواهد داشت و تمام سعی خود را به کار می گیرد تا با اقتصادی کردن طرح ها و افزایش بهره وری اقتصادی آنها گامی در جهت تحقق اهداف بلند اقتصادی کشور بردارد.

وی خاطرنشان کرد: استقلال سیاسی در گرو استقلال اقتصادی کشورها است و اکنون ایران اسلامی در جایگاهی ایستاده است که با برنامه ریزی مدون خواهد توانست با یک جهش عالی به بزرگترین قدرت اقتصادی منطقه نیز مبدل شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم ادامه داد: ایران در سال های پس از انقلاب به خوب نشان داده است که در برابر تحریم های ناعادلانه بین المللی همواره سربلند بوده و به دنبال نمایاندن قدرت اسلام در تمام ابعاد به جهانیان است.

وی در پایان اظهار داشت: سال جهاد اقتصادی برای منابع طبیعی توام با موفقیت و پیشرفت در تمام زمینه ها خواهد بود تا با مصرف مواد و مصالح و انرژی ارزان و مناسب، بهترین خدمات را با کیفیت بالا و هزینه تمام شده پایین به مردم ارائه دهد که از جمله آنها تولید نهال ارزانتر و کاهش قیمت تمام شده طرح ها است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز