تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات از حضور مردم قم در راهپیمایی ۱۵

۱۳۹۰/۰۳/۱۶ - ۱۸:۲۵:۰۰
کد خبر: ۵۴۵۸۰
تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات از حضور مردم قم در راهپیمایی ۱۵
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با صدور اطلاعیه ای از حضور گسترده و باشكوه مردم این استان در راهپیمایی یوم الله 15 خرداد تقدیر كرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در این اطلاعیه آمده است: قیام عاشورایی یوم الله 15 خرداد سال 1342 بعنوان نقطه عطف تاریخ و مبدا نهضت الهی احیاگر اسلام ناب محمدی و شجاع ترین و آگاه ترین مرجع و رهبر اسلامی بركات وصف ناپذیری را در پی داشت.

سرنگونی طاغوت و طاغوتیان ، برافراشته شدن پرچم عدالت اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب های اسلامی - مردمی و ضد استكباری كشورهای خاورمیانه و شمال افریقا از جمله آثار ارزشمند این قیام ماندگار می باشد.

لطف و سپاس خداوند قادر متعال را كه در چهل و هشتمین سال از این قیام الهی با هوشیاری و احساس تكلیف دینی و انقلاب نشات گرفته از ولایت پذیری مردم فهیم و همیشه حاضر در صحنه قم قهرمان ، راهپیمایی باشكوهی برگزار و بار دیگر مواضع دین داری و ضد استكباری امت حزب الله درفضای عطرآگین حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) طنین انداز شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم این حضور غیرتمندانه را ارج نهاده و از آحاد امت ولایی و متدین قم ، نهادها و ارگانهای همكار قدردانی و توفیقات روز افزون همگان را از بارگاه ربوبی مسالت می نماید. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز