جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاكید كرد

برخورد سریع و قاطع با مجرمان مجروح كردن روحانی امر به معروف

۱۳۹۰/۰۳/۱۹ - ۱۷:۵۰:۰۰
کد خبر: ۵۵۵۸۸
برخورد سریع و قاطع با مجرمان مجروح كردن روحانی امر به معروف
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای خواستار برخورد جدی و قاطع با مجرمان مجروح كردن روحانی امر به معروف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: خبر هتك حرمت‌، ضرب و شتم و سپس مجروح شدن روحانی مظلومی كه به دفاع از نوامیس مردم و نهی از منكر پرداخته بود، موجب اندوه فراوان شد.

بی‌تردید اصل مترقی امر به معروف و نهی از منكر از احكام مهم اسلامی است كه باید بیش از پیش سرلوحه رفتار همگان قرار گیرد و در قالبی فراگیر، در جامعه اسلامی ما نهادینه شود.

امربه معروف و نهی از منكر كه از آن با عبارت «ب‍ها تقام الفرائض» یاد شده، فریضه‌ای است كه اجرای دیگر فریضه‌ها به آن وابسته است و جامعه امروز ما بیش از گذشته به آن نیاز دارد.
احیای این فریضه بزرگ الهی، زیبنده این ملت عاشورایی است؛ چه آنكه این فریضه مهم از اهداف نهضت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) بوده است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن دفاع از اقدام شجاعانه افتخارآفرین و تاریخی این روحانی معظم، و نیز حمایت از اقدام به‌موقع دستگاه محترم قضایی در شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه فجیع، محاكمه قاطع و سریع آنان را خواستار است. همچنین از دستگاه‌های مسئول انتظار میرود با برنامه‌های حساب شده اجرای فرائض الهی را تضمین كرده و امنیت لازم را برای آمران به معروف و ناهیان از منكر فراهم آورند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز