استاندار قم تاکید کرد:

ضرورت غنی‌سازی برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در دهه مهدویت

۱۳۹۰/۰۳/۱۹ - ۱۷:۴۵:۰۰
کد خبر: ۵۵۶۳۴
ضرورت غنی‌سازی برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در دهه مهدویت
استاندار قم در دیدار اعضای ستاد برگزاری جشن‌های دهه مهدویت بر ضرورت غنی‌سازی برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در دهه مهدویت تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسین موسی‌پور در دیدار اعضای ستاد برگزاری جشن‌های دهه مهدویت در سخنانی اظهار داشت: نقطه اتکاء و رمز عزت و سربلندی تشیع در طول تاریخ فرهنگ بالنده شهادت و مهدویت است.

وی افزود: بی‌تردید خط سرخ شهادت و فرهنگ سبز مهدویت انقلاب اسلامی را در برابر هجمه گسترده معاندان و مستکبران بیمه ساخته و متضمن آینده‌ای روشن برای نظام اسلامی است.

استاندار قم خاطرنشان کرد: امروز دشمنان اسلام و انقلاب به خوبی دریافته‌اند که تکیه‌گاه واقعی مکتب تشیع فرهنگ شهادت و مهدویت است، از این رو به دنبال تضعیف این فرهنگ ارزشمند و انسان‌ساز هستند.

وی بر ضرورت مقابله با انحرافات و آفت‌های فرهنگ شهادت و مهدویت در جامعه تأکید کرد و گفت: امروز باید فرهنگ اصیل و عمیق مهدویت را در جامعه و در میان نسل جوان و نوجوان نهادینه ساخته و با انجام کارهای محتوایی و غنی‌سازی برنامه‌ها و مراسمات فرهنگی و مذهبی مراقب آفت‌ها و آسیب‌ها باشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسی‌پور ضرورت تمرکززدایی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و مراسم مذهبی در همه سطح شهر قم را مورد توجه قرار داد و گفت: این برنامه‌ها به ویژه باید در مناطق محروم و حاشیه‌ای شهر برگزار شود تا اثرات سازندگی معنوی و فرهنگی آن هرچه بیشتر بروز و ظهور داشته باشد.

استاندار قم خاطرنشان کرد: همه امکانات و ظرفیت‌های نهادهای فرهنگی باید در راستای رشد و گسترش فرهنگ بالنده مهدویت و آموزه‌های ناب مکتب تشیع به کار گرفته شده و همه نهادها و هیئات مذهبی با انجام هماهنگی‌های لازم از موازی کاری پرهیز نمایند.

وی در پایان تصریح کرد: همواره در مناسبت‌های مختلف مذهبی بزرگترین مانور عشق و ارادت به خاندان پاک عصمت و طهارت(ع) در شهر قم صورت پذیرفته و این خطه مقدس به ویژه در دهه کرامت و مهدویت جلوه دیگری دارد.   

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز